« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد:
صندوق قرض الحسنه امداد ولایت به منظور پرداخت سریعتر و بهتر تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان نیازمند تأسیس شده است.


به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، فرید محبی مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از صندوق امداد ولایت، گفت:یکی از برنامه های کمیته امداد به منظور توانمندسازی مددجویان، ارائه تسهیلات خودکفایی و کارگشایی به آنان است.

وی با بیان اینکه فعالیت های حمایتی و خدماتی در کمیته امداد در ابعاد مختلف ارائه می شود، افزود: بخشی از خدمات ارائه شده به صورت بلاعوض است و قسمتی از خدمات در قالب وام های قرض الحسنه برای مواردی از قبیل ازدواج، تحصیلات، درمان ، بهداشت و مسکن به مددجویان ارائه می شود.

محبی به خدمات صندوق قرض الحسنه امداد اشاره و بیان کرد:  کمیته امداد با تاسیس صندوق قرض الحسنه امداد ولایت یک الگوی بانکداری اسلامی و بدون ربا را اجرایی می‌کند، این صندوق تسهیلاتی در زمینه‌های مختلف با کارمزد حداکثر سه درصد به مددجویان پرداخت می‌کند.

وی منابع صندوق قرض الحسنه امدادولایت را وجوه سپرده های اختصاصی از مرکز، سپرده های اشخاص حقیقی و حقوقی در این صندوق، هدایا و کمک های نقدی و غیرنقدی عنوان کرد و افزود: در مجموع 446 مورد تسهیلات خودکفایی و سه هزار و 661 مورد تسهیلات کارگشایی با اعتبار بیش از 117 میلیارد ریال از محل این صندوق امسال به مددجویان پرداخت شده است.

محبی با اشاره به اینکه کمک مردم و سرمایه گذاری در این صندوق برای استفاده نیازمندان و رفع فقر و محرومیت از استان بسیار موثر است، ازدستگاههای مختلف و مردم خیر هم استانی خواست تا با افتتاح حساب در این صندوق و سپرده گذاری در ارائه وام قرض الحسنه به نیازمندان شرکت نمایند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: