« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۹
مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت
رئیس مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گفت: دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در زمینه تامین پزشک متخصص هیچ کمکی به ما نمی کند.
به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج، در حاشیه دیدار مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیماران و کارکنان بیمارستان شهدای گمنام تامین اجتماعی یاسوج که پش از ظهر امروز صورت گرفت، دکتر پیام اکبری مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان گفت: مشکل عمده کلینیک های تامین اجتماعی سطح استان به ویژه بیمارستان شهدای گمنام شهر یاسوج کمبود پزشک متخصص است.
وی با اشاره به اینکه طبق طرح تحول سلامت 90 درصد پزشکان در اختیار دانشگاه علوم می باشند ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از همکاری با سازمان تامین اجتماعی برای تکمیل تیم پزشکی متخصص خود در کلینیک ها و مراکز درمانی این سازمان در سطح استان به ویژه بیمارستان شهدای گمنام شهر یاسوج خودداری می کند.
این مسئول تصریح کرد: در شهر دهدشت پزشکان متخصص به صورت پاره وقت تا حدودی به بیماران خدمات ارائه می کنند ولی در گچساران و یاسوج مشکل حادتر است.
دکتر اکبری با ابراز نگرانی از وضع موجود عنوان کرد: با وجود این مشکلات همه سعی ما برطرف کردن نیازهای اساسی  است که در این راستا طی هفت ماه گذشته مبلغ 25 میلیارد ریال تجهیزات پزشکی برای استان خریداری شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: