« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸
رئیس شورای شهر یاسوج خبر داد
رئیس شورای شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از طر تبدیل وضعیت آتش نشانان در راستای ارتقاء بهره‌وری و تامین امنیت شغلی و امید به آینده شغلی خبر داد.
 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف  از یاسوج، سید هدایت اکبری  در حاشیه آئین ادای احترام اعضای شورای شهر یاسوج به شهدای آتش نشان در ایستگاه مرکزی یاسوج گفت: کلیات این طرح پس از تدوین در کمیسیون‌ها برای اجرایی شدن در شورا به رای گذاشته می‌شود.

اکبری با بیان اینکه تجهیز آتش نشان‌ها و ارتقاء وضعیت آتش‌نشانان از شرکتی به قراردادی به ایجاد انگیزه و خدمت صادقانه به شهروندان کمک می‌کند عنوان کرد: در همین راستا لیست آتش نشان برای تبدیل وضعیت به استانداری ارسال می‌شود.

رئیس شورای شهر یاسوج افزود: تبدیل وضعیت آتش نشانان در راستای ارتقاء بهره‌وری و تامین امنیت شغلی و امید به آینده شغلی انجام می‌شود.

ایشان با تاکید بر اینکه آتش نشانان انسان‌های پاکی هستند که جان خود را برای جان دیگران وقف کردند تصریح کرد: آنان کار را برای رضای‌ خدا انجام می‌دهند و صحنه‌هایی مانند دوران دفاع مقدس را ترسیم می‌کنند.

گفتنی است اعضای شورای شهر یاسوج با حضور در ایستگاه مرکزی آتش نشانی با خانواده شهدای آتش نشان حادثه ساختمان پلاسکو ابراز همدردی کردند و با اهدای دسته گل شهادت مظلومانه جمعی از آتش‌نشانان را به آتش نشانان ایثارگر یاسوج تسلیت گفتند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: