« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹
روسیه
رئیس جمهور روسیه، ادعاهای مطرح شده علیه دونالد ترامپ در یک سند اطلاعاتی افشاشده را "مطلقا بی معنی" دانست.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از جام نیوز ؛ ولادیمیر پوتین گفت دلیلی نداشته که دستگاه اطلاعاتی روسیه از دونالد ترامپ پیش از ورودش به سیاست جاسوسی کند.

 

رئیس جمهور روسیه گفته است کسانی که ادعاهای اخیر را علیه ترامپ مطرح کرده‌اند "از فاحشه‌ها بدتر هستند".

 

هفته گذشته یک سند اطلاعاتی فاش شد که در آن ادعا می‌شود دستگاه‌های اطلاعاتی روسیه فیلم‌هایی از زندگی خصوصی ترامپ دارند که می‌توانند با آن فیلم‌ها او را تحت فشار بگذارند.

 

به گزارش بی بی سی، سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا باراک اوباما و دونالد ترامپ را در جریان این ادعاها قرار داده‌اند. هرچند این سازمان‌ها صحت ادعاهای مطرح شده را تایید نمی‌کنند. ترامپ گزارش‌ها در این زمینه را "اخبار جعلی" خوانده است.

 

ولادیمیر پوتین هم مثل ترامپ گزارش‌های اخیر را "اخبار جعلی" خواند و گفت منتشرکنندگان این اخبار قصد دارند مشروعیت نامزد پیروز در انتخابات آمریکا را زیر سوال ببرند.

 

پیشتر نهادهای اطلاعاتی آمریکا گفتند روسیه در انتخابات ریاست جمهوری این کشور به نفع دونالد ترامپ دخالت کرده است. دونالد ترامپ و ولادیمیر پوتین متقابلا یکدیگر را ستایش کرده‌اند و گفته‌اند به بهبود روابط دوجانبه امیدوارند.

 

ولادیمیر پوتین ادعاهای تازه را هم رد کرد و گفت دستگاه‌های امنیتی روسیه نمی‌توانند هر آمریکایی را که به مسکو سفر می‌کند تعقیب کنند و در آن موقع کسی از جاه‌طلبی سیاسی دونالد ترامپ خبر نداشته است.

 

او همچنین گفت نمی‌داند چرا باید دونالد ترامپ در مسکو به سراغ روسپی‌ها برود، در حالی که خودش برگزارکننده مسابقه‌های دختران شایسته است و "زیباترین زنان جهان را ملاقات می‌کند."

 

پوتین گفت: "هرچند که دختران ما در جهان بهترین هستند، اما من بعید می‌دانم که ترامپ در چنین دامی افتاده باشد."
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: