« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
یاسوج
حجت الاسلام بزرگواری:این موضوع به نوعی خوب و به نوعی بد است به نحوی که چهره و وجهه مدعیان دموکراسی و آزادی و آزاداندیشی برای مردم مشخص می‌شود و از سوی دیگر اقدامی بسیار بد است که انتخابات را به سوی دولتی شدن سوق می‌دهد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛ حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی  در خصوص آن چه که جواب و پاسخ وزیر کشور به موضوع ابلاغیه دخالت معاونان سیاسی استانداران در انتخابات بود اظهار کرد: آقای وزیر کشور در این خصوص پاسخ سربالا تحویل می‌دهد.

نماینده سابق کهگیلویه بزرگ  با بیان اینکه این دولت اقداماتی می‌کند که همواره آن را به دیگران نسبت می‌داد، گفت: این موضوع به نوعی خوب و به نوعی بد است به نحوی که چهره و وجهه مدعیان دموکراسی و آزادی و آزاداندیشی برای مردم مشخص می‌شود و از سوی دیگر اقدامی بسیار بد است که انتخابات را به سوی دولتی شدن سوق می‌دهد.

حجت الاسلام بزرگواری با بیان اینکه بوی انتخابات دولتی به مشام می‌رسد، افزود: این‌ها کاملا برعکس گفته‌های خودشان حرکت می‌کنند و قطعا خودشان ضربه خواهند خورد و ماهیت‌ها برای مردم مشخص می‌شود.

وی شعارهای یک جریان خاص در کشور را در خصوص آزاداندیشی و دموکراسی چندش‌آور دانست و گفت: این‌ها همواره نشان داده‌اند که در عمل به دنبال قانون نیستند و می‌بینیم که به شعار اعتدالی خودشان هیچ پایبندی هم ندارند.

بزرگواری با تأکید بر اینکه مجری انتخابات نباید به این صراحت وارد گود بازی‌های انتخاباتی شود تصریح کرد: این اقدام سلب اعتماد عمومی و ضربه بر پیکره مردمسالاری دینی است که امیدواریم دستگاه‌های نظارتی اجازه ندهند بیش از این به اعتماد مردم خدشه وارد شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: