« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹
معاون توسعه روستایی مناطق محروم کشور طی نشست خبری که ظهر امروز با اصحاب رسانه به مناسب برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان داشت، شدیداً نسبت به عملکرد شهرداری تهران انتقاد کرد.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از روزپلاس، معاون توسعه روستایی مناطق محروم کشور طی نشست خبری که ظهر امروز با اصحاب رسانه به مناسب برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان داشت، شدیداً نسبت به عملکرد شهرداری تهران انتقاد کرد.

سید ابوالفضل رضوی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چرا در برگزاری نمایشگاه توانمندی روستاییان شهرداری تهران همکاری لازم را نداشته و امکان استفاده از ظرفیت تبلیغات محیطی را در اختیار این نمایشگاه قرار نداده است، گفت: شهرداری تهران نه‌تنها هیچ کمکی به توانمندسازی روستاها نکرده و نمی‌کند بلکه به روستاهای تهران هم تجاوز می‌کند.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر شهرداری تهران با ساخت و گسترش منطقه 22 به روستاهای تهران تجاوز کرده و حالا هم شهرداری در حال تجاوز به روستاهای کن و  سولقان است.

رضوی با بیان اینکه برای تبلیغات نمایشگاه نیازی به بنر شهرداری نداریم اگر هم کسی خواسته بنر بزند اشتباه کرده است، تأکید کرد: باید به شهرداری تهران بگوییم ما را به خیر تو امید نیست شر مرسان.

دومین نمایشگاه توانمندی روستاییان و عشایر با شعار روستا کانون تولید و ارزش‌آفرینی در عرصه اقتصاد مقاومتی با هدف آشنایی بازدیدکنندگان از وجود استعدادها، قابلیت ها و ظرفیتهای موجود در مناطق روستایی در تهران برگزار خواهد شد.

تاریخ برگزاری این نمایشگاه از پانزدهم تا هجدهم دی‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: