« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸
سرلشکر ستاد عبدالامیر رشید یارالله فرمانده عملیات ' ای نینوا ما می آییم ' امروز /دوشنبه/ اعلام کرد: محله الانتصار واقع در ساحل چپ موصل در شرق این شهر از سوی نیروهای پلیس فدرال آزاد شد و پرچم عراق بر فراز ساختمان های آن به اهتزاز درآمد.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از سومریه نیوز، یارالله گفت: نیروهای دشمن در طی عملیات آزادسازی این محله به شدت متحمل تلفات جانی و نظامی شدند.
از سوی دیگر، ستاد فرماندهی عملیات آزادسازی نینوا نیز امروز اعلام کرد که سازمان مبارزه با تروریسم توانست بخش شمالی محله الکرامه واقع در بخش شرقی موصل را از دست داعش آزاد کند.
نیروهای عراقی از 17 اکتبر 2016 عملیات نظامی گسترده ای را برای بازپس گیری شهر موصل آغاز کردند. موصل در ژوئن 2014 به اشغال داعش درآمد.
نیروهای مشترک عراقی همچنین با دستیابی به پیشرفت قابل توجهی موفق شدند، شماری از شهرها و مناطق استان نینوا را آزاد کنند و دولت نیز تعهد سپرد تا تاسیسات زیربنایی موصل و نینوا آسیب نبینند و مردم آواره را به مناطق آزاد شده بازگرداند.
خاورم 5*1487*1770*1144
مترجم : قاسم غضبانپور* انتشار دهنده: علیرضا جباری
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: