« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۲
کسانی لیاقت جلوداری این ملت عاشورایی و حماسه آفرین در همه قوا و پست ها را دارند که به تبعیت از مولا و رهبرمان خود با ایثار و از خود گذشتگی حماسه آفرین باشند، و خود از پیروانشان تشنه تر باشند! نه زمین داران و سرمایه داران و . . . . فرزندان و برادران و خاندان آنها و مرفهان بی درد ! ....  


دکتر مهدی کوچک زاده :

ملتی که پیرو مذهب حماسی شیعه است و به امام حماسه آفرین کربلا عشق می ورزد و با تاسی به ثارالله و تحت هدایت روح الله و نائبش، خود خالق حماسه های خونین پانزده خرداد و هفده شهریور و 22 بهمن و سیزده آبان و دفاع مقدس 8 ساله و برائت از مشرکین و . . . و نه دی بوده است و الگوی حماسه های لبنان و فلسطین و . . . . شده است و به دلیل همین ارادتش به امام عدالت و عشق و آزادی، مورد بغض و کینه یزیدیان زمان و شیطان بزرگ است و برای بقایش نیازمند خلق حماسه های عاشورایی و کربلایی در همه زمانها و همه زمین هاست و اصولا رمز بقایش در حسینی ماندن است، یقینا حماسه اقتصادی و سیاسی را نیز تحقق خواهد بخشید اگر:

1-     "امرا و علمای ملت" در عرصه اقتصاد جلوتر از ملت در مصرف و استفاده از منابع، از اسراف و  تبذیر که کار برادران شیطان است بپرهیزند و برخورداری بیشتر از آنچه مردم متوسط و پایین جامعه از آن برخوردارند را بر خود حرام کنند و به جای طعمه انگاشتن پست و مقام ها ، مجاهدانه در فکر و تلاش برای برنامه ریزی و رفع مشکلات ملت مجاهد در حال نبرد با یزیدیان باشند و در رنج و سختی ها با ملت همراه و همدل باشند.

2-     و اگر همان "علما و امرای ملت" در عرصه سیاست انصاف پیشه کنند و برای کسب قدرت، زبان به دروغ و تهمت به مومنین و انقلابیون و ضعفا و بی تریبون ها از یکسو و تملق و تمکین اقویا و آقازاده ها و سایت و سازمان و خبرگزاری دارها و . . . از سوی دیگر نگشایند و اطرافیان و اذنابشان را هم از این رذیله اجتماعی و سیاسی به جد منع کنند و وحدت ملت (و نه ائتلاف احزاب و چند بعلاوه چندهای خانمان بر باد ده) که رمز پیروزی بود را بر باد ندهند .

شاهد این ادعا  همه حماسه آفرینی هایی است گه تا کنون ملت کرده است. در عرصه همه آن حماسه ها کسانی جلودار بوده اند که ایثارگرانه خطابشان به پیروانشان و افراد تحت امرشان "بیا جلو برادر"  بوده نه "برو جلو برادر"!

امروز و هر روز دیگر هم کسانی لیاقت جلوداری این ملت عاشورایی و حماسه آفرین در همه قوا و پست ها را دارند که به تبعیت از مولا و رهبرمان خود با ایثار و از خود گذشتگی حماسه آفرین باشند، و خود از پیروانشان تشنه تر باشند! نه زمین داران و سرمایه داران و . . . . فرزندان و برادران و خاندان آنها و مرفهان بی درد ! و نه کسانی که از منابع و سرمایه های این ملت نجیب طی سالهای پس از انقلاب به اسم گسترش کشاورزی و ترویج فرهنگ و  . . . به زمینها و ساختمانها و املاک و موسسات و آلاف و الوف رسیده اند و از محل همان اموال نامشروع در صدد کسب قدرت سیاسی اند تا باز از آن طریق اضعاف آنچه را هزینه کسب قدرت سیاسی کرده اند دوباره از منابع و سرمایه ها و دسترنج این ملت سلحشور گردآورند!

کسانی هم که در این سالها شاهد مال اندوزی دست اندرکاران بوده و علیرغم داشتن امکان نهی از منکر به خاطر حفظ جایگاه و موقعیتشان بر آن خباثتها و خیانتها چشم بسته اند و ترک فریضه امر به معروف و نهی از منکر کرده اند  شریک جرم آنها بوده و لیاقت جلوداری این ملت حماسه آفرین و ایثارگر را ندارند.

انشاالله ملت در انتخابات پیش رو که در سال حماسه سیاسی و اقتصادی به وقوع خواهد پیوست کسی را به ریاست جمهوری برخواهند گزید که خود با پیروی عملی از اسلام ناب محمدی، حماسه آفرین و تشنه لب عرصه های مجاهدت اقتصادی و سیاسی بوده و آماده شهادت در این مسیر ایثارگرانه از فرط تشنگی باشد! نه از جرگه مرفهان بی دردی که قیل و قال دینداری و مردم دوستیشان گوش فلک را کر کرده و بر گرده مردم با وقا و مظلوم و سلحشور در عمل خود اسلام آمریکایی را ترویج می کنند. قطعا چنین فردی خواهد توانست با شجاعت از مردم بخواهد که به دنبال او خطر کنند و جلو بیایند و حماسه ای دیگر بیافرینند . انشاالله!

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: