« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۹۰۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸
سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی؛
سخنگوی جمعیت ایثارگران با اشاره به دلایل تغییر سه وزیر تصریح کرد: عدم کارآمدی، نفوذ جریان دوم خردادی و اهداف انتخاباتی از دلایل این تغییر است و مهم‌ترین این دلایل نیز عدم اجرای وعده‌هاست.
به گزارش آوای رودکوف ؛ لطف‌الله فروزنده سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با اشاره به تغییرات در کابینه روحانی و برکناری سه وزیر اظهار داشت: واقعیت این است که کلیت دولت کارآمدی لازم را ندارد و نتوانسته است وعده‌های خود را محقق کند و از سوی دیگر توقع مردم بهبود وضعیت اقتصادی و صنعتی کشور است.

فروزنده با اشاره به عملکرد وزارت ارشاد و فاصله گرفتن از برخی ارزش‌ها ادامه داد: سوال ما این است که کجای تغییر سه وزیر تدبیر و عقلانیت است و این در حالی است که این افراد دولت قبل را برای این مسائل زیر سوال می‌بردند در حالی که امروز سه وزارتخانه با سرپرست اداره می‌شود.

*نفوذ جریان دوم خردادی و اهداف انتخاباتی علت تغییر سه وزیر

سخنگوی جمعیت ایثارگران با اشاره به دلایل تغییر سه وزیر تصریح کرد: عدم کارآمدی، نفوذ جریان دوم خردادی و اهداف انتخاباتی از دلایل این تغییر است و مهم‌ترین این دلایل نیز عدم اجرای وعده‌هاست.

وی با اشاره به دلایل تغییر وزیر آموزش و پرورش به موضوع فساد در صندوق ذخیره فرهنگیان پرداخت و افزود: فساد صندوق فرهنگیان مطرح است و این یکی از دلایل استیضاح بود که می‌تواند یکی از دلایل عزل آقای فانی هم باشد، بنابراین نمایندگان باید درباره این مسئله شفاف‌سازی کنند.

*ستاد مبارزه با فساد به ریاست جهانگیری برای مبارزه با فساد صندوق فرهنگیان فعال شود

فروزنده تاکید کرد: وزیری که کنار رفته باید خودش هم پیگیر این موضوع باشد و پاسخ بدهد و از سوی دیگر قوه قضاییه و ستاد مبارزه با فساد که آقای جهانگیری همواره از آن صحبت می‌کند امروز باید وارد عمل شود.

وی در پایان یادآور شد: دولت به خاطر حفظ اعتبار خود باید دستور شفاف‌سازی درباره فساد این صندوق را بدهد و با عوامل این فساد برخورد کند چراکه کناره‌گیری کفایت نمی‌کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: