« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۹
سید جواد ابطحی ، نماینده مجلس دهم درباره منع حضور احمدی نژاد در عرصه انتخابات توسط رهبر معظم انقلاب گفت: این تصمیم یکی از تدابیر بزرگ رهبری در طول دوره زعامتشان بود و در آینده نتایج مثبت موضوع بیش از پیش نشان داده خواهد شد.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از جمهوریت ؛ وی در ادامه این مطلب افزود: بر مبنای کنار رفتن آقای احمدی نژاد از عرصه انتخابات هم آرایش اصولگرایان تغییر خواهد کرد و هم اصلاح طلبان.

ابطحی در خصوص درباره فضای سیاسی پسااحمدی نژاد گفت: اصولگرایان متحدتر خواهند شد، البته این حرف به این معنی نیست که وی عامل انشقاق بین اصولگرایان بود.

وی ادامه داد: احمدی نژاد در صورت حضور در عرصه انتخابات به طور قطع رای می آورد –و نظرسنجی ها نیز این موضوع را نشان می دادند- اصولگرایان نیز این موضوع را می دانستند و نمی توانستند این موضوع را انکار کنند، در کنار این موضوع عده ای از آن ها نمی خواستند با احمدی نژاد همراه شوند ، بنابراین با این شرایط که وارد عرصه انتخابات نمی شود این فواصل از بین رفته و اصولگرایان متحدتر می شوند.

این نماینده مجلس تاکید کرد:اصولگرایان در شرایط فعلی وحدت بیشتری در گزینه بعدی حاصل خواهند کرد که البته گزینه بعدی آن ها سبد رای احمدی نژاد را نخواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: قسمتی از آراء احمدی نژاد به سبد اصولگرایان خواهد ریخت .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: