« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷
تیم فوتبال استقلال در مرحله سوم جام حذفی فوتبال به مصاف ملوان نوین انزلی رفت که این دیدار با پیروزی آبی‌پوشان به پایان رسید.
آوای رودکوف : تیم فوتبال استقلال در مرحله سوم جام حذفی از ساعت 16:10 امروز (شنبه) در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف تیم فوتبال ملوان نوین انزلی رفت که شاگردان علیرضا منصوریان در پایان با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسیدند و به مرحله یک‌شانزدهم نهایی صعود کردند.

نیمه اول


دقیقه 7 (گل): ارسال هرایر مگویان از سمت راست روی سر کاوه رضایی فرود آمد. مهاجم شماره 9 استقلال با یک ضربه سر به سمت بیرون، توپ را برای علی قربانی آماده کرد و او موفق شد از فاصله‌ای نزدیک دروازه ملوان نوین را باز کند.

دقیقه 16: امین معاف به دلیل تکل خشنی که روی پای مجید حسینی رفت، از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه 21: علیرضا رهنورد خطای خشنی روی مجتبی حقدوست انجام داد و پای خود را بیش از حد بالا آورد. داور به دادن یک کارت زرد به بازیکن ملوان بسنده کرد.

دقیقه 27 (گل): اشتباه مسلم امین معاف، کاوه رضایی را در سمت راست زمین ملوان صاحب توپ کرد. مهاجم شماره 9 استقلال با یک پاس عرضی توپ را به بختیار رحمانی رساند. رحمانی هم با یک شوت زمینی دروازه ملوان نوین را باز کرد.

دقیقه 31: علی قربانی دچار مصدومیت شد و برای لحظاتی از زمین مسابقه بیرون رفت. همین موضوع باعث شد بازی برای دقایقی متوقف شود.

دقیقه 32: جانواریو با خطای هند مانع عبور توپ شد. داور ابتدا آوانتاژ داد اما در ادامه خطای مدافع برزیلی استقلال را اعلام کرد و به او کارت زرد هم نشان داد.

دقیقه 34: کاوه رضایی، ستاره این دیدار با یک پاس زیبا مجتبی حقدوست را در موقعیت تک‌به‌تک با دروازه‌بان ملوان نوین قرار داد اما ضربه او توسط غلامپور دفع و راهی کرنر شد.

دقیقه 36: قربانی دوباره احساس ناراحتی کرد و روی زمین افتاد. او با برانکارد به بیرون از زمین منتقل شد.

دقیقه 40: مصدومیت علی قربانی باعث شد علیرضا منصوریان در نیمه اول یک تعویض اجباری انجام دهد. آرش افشین به جای گلزن استقلال وارد زمین شد.

دقیقه 41: ضربه زمینی بازیکنان ملوان نوین از سمت راست محوطه جریمه استقلال با اختلاف نسبتاً زیادی به بیرون رفت.

دقیقه 44: ارسال بازیکنان استقلال از سمت چپ با ضربه سر آرش افشین همراه شد اما ضربه نه‌چندان خوب او از کنار دروازه ملوان نوین راهی اوت شد.

نیمه دوم

دقیقه 46: سرمربی تیم فوتبال ملوان نوین انزلی در ابتدای نیمه دوم یک تغییر در ترکیب تیمش ایجاد کرد و میلاد ناصری را به زمین فرستاد.

دقیقه 55: ارسال بختیار رحمانی از روی نقطه کرنر توسط مدافعان ملوان نوین برگشت داده شد.

دقیقه 58: بختیار رحمانی یکی، دو بازیکن ملوان را پشت محوطه جریمه دریبل زد و سپس میثم مجیدی را با یک پاس عمقی صاحب توپ کرد اما پرچم کمک‌داور به نشانه آفساید بالا رفت.

دقیقه 63: شوت رحمانی از سمت راست با اختلاف از کنار درواز ملوان نوین به بیرون رفت.

دقیقه 65: فرشید باقری به دلیل تکل خشنی که در میانه زمین انجام داد با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 69: بختیار رحمانی که گل دوم استقلال را به ثمر رساند از زمین بیرون رفت و فرشید اسماعیلی به جای او وارد زمین شد.

دقیقه 71: میثم مجیدی هم نام خود را در فهرست اخطاری‌های این بازی ثبت کرد.

دقیقه 74: محمد غلامین، کاپیتان ملوان نوین از زمین بیرون رفت و جای خود را به پیام پاکدل داد.

دقیقه 76: شوت از راه دور بازیکن ملوان را مهدی رحمتی در دو ضرب جمع کرد.

دقیقه 85: درگیری بین بازیکنان دو تیم برای دقایقی بازی را متوقف کرد. در ادامه تماشاگران اشیایی به داخل زمین پرتاب کردند. کاوه رضایی یک بطری را برداشت و به سمت داور چهارم رفت و بطری را با عصبانیت به زمین کوبید.

دقیقه 1+90: شوت محکم کاوه رضایی از روی ضربه ایستگاهی با واکنش دروازه‌بان ملوان نوین به کرنر رفت.

ترکیب تیم فوتبال ملوان نوین انزلی:

رضا غلامپور، علیرضا رهنورد، ابراهیم حسین‌زاده، یوسف باقری، امین معاف (66-سجاد راهپیما)، آرمان عباسی، علی دارپرنیان، علیرضا مصطفایی، آرمان شکوری، هومن حسین‌زاده (46-میلاد ناصری) و محمد غلامین (74-پیام پاکدل).

ترکیب تیم فوتبال استقلال:

مهدی رحمتی، رابسون جانواریو، مجید حسینی، میثم مجیدی، هرائر مگویان، فرشید باقری، خسرو حیدری(78-میعاد یزدانی)، بختیار رحمانی (69-فرشید اسماعیلی)، مجتبی حقدوست، کاوه رضایی و علی قربانی (40-آرش افشین).

میزان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: