« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۲۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴
عملکرد بانک ها در پرداخت وام ازدواج مطلوب نیست و بسیاری از زوج های جوان همچنان در نوبت دریافت وام هستد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه پنج هزار زوج جوان استان در انتظار دریافت وام ازدواج هستندگفت: عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات ازدواج مطلوب نیست.

مجید محنایی در نشست شورای بانک‌ها با انتقاد از عملکرد بانک‌های استان در پرداخت وام ازدواج گفت: در سفر هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد 80 میلیارد تومان اعتبار برای وام ازدواج اختصاص داده شد که زوجین در نوبت دریافت وام نباشند، اما برخی بانک‌ها در پرداخت وام ازدواج عملکرد مناسبی نداشتند.

معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: برخی بانک های استان مانند ملی و کشاورزی عملکرد مناسبی در پرداخت تسهیلات ازدواج ندارند در حالی که رئیس کل بانک مرکزی بر پرداخت وام ازدواج تاکید داشته است.

وی با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد در پرداختی وام ازدواج نسبت به برنامه عقب است گفت: دست بانک‌ها برای پرداخت وام باز است واگر بانک ها برای تسهیلات به زوجین مشکلی داشتند به استاندار اطلاع داده شود تا برای رفع این موانع با بانک‌های مرکز مکاتبه شود.

معاون استاندارکهگیلویه و بویراحمد گفت: اواسط مهر ماه آخرین مهلت بانک‌ها برای پرداخت وام ازدواج به 5 هزار زوج در نوبت است./صدا و سیما
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: