« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۷
رعایت قانون نه پول می‌خواهد، نه بودجه و نه هم زیرساخت پس یک مدیر اسلامی نباید پارتی‌بازی کند و تخلف.

به گزارش اوای دنا به نقل از فارس غلام‌علی رضوانی عصر امروز در جمع برخی از مدیران مرتبط با حوزه فرهنگی در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: رعایت قانون نه پول می‌خواهد، نه بودجه و نه هم زیرساخت پس یک مدیر اسلامی نباید پارتی‌بازی کند و تخلف.

رضوانی با تأکید بر لزوم توجه به ناهنجاری‌های اخلاقی و اجتماعی یادآور شد: اگر در یک تالاری یک آسیب اخلاقی مغایر با فرهنگ اسلامی ما وجود دارد لازم است نیروی انتظامی وارد شود و جلوی این کارها را بگیرد ولی اگر نشد باید همه خود را مسئول بدانند و این موارد را گزارش دهند تا به دوستان خود در نیروی انتظامی بگوییم که برخورد کنند ولی جای سؤال است که چرا فرمانداران در صورت وجود این موارد در تالارهای عروسی کوتاهی می‌کنند و مانع این اقدامات نمی‌شوند.

معاون سیاسی - امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد هجمه‌های دشمن در حوزه نرم را تاکنون بی‌اثر خواند و گفت: البته این به معنی نبود فساد و ناهنجاری در جامعه ما نیست و اگر از ما بپرسند آیا در همین استان حزب‌الهی کهگیلویه و بویراحمد هم مصرف و کشف مشروبات الکلی نیست، پاسخ بدون شک "آری"‌است.

رضوانی آینده ملت ایران را در همه ابعاد روشن و پر افتخار پیش‌بینی کرد.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: