« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۳
در آئین تجلیل از بهورزان نمونه لنده عنوان شد؛
در آئینی با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و جمعی از مسولان شهرستانی از بهورزان نمونه شهرستان لنده تجلیل شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف ، رضا چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان در این آیین گفت: نقش بهورزان در طرح تحول نظام سلامت، اساسی و کلیدی است؛ آنان در خانه های بهداشت وظایف سنگین و خطیری را عهده دار هستند و دقت نظر بیشتر لازمه کار این قشر زحمتکش است.



رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امید به زندگی را شاید بتوان مهم‌ترین شاخصی دانست که نشانگر سیمای سلامت و شاخص مهم توسعه یک جامعه است، تصریح کرد: طبق آمارها، سن امید به زندگی در بدو انقلاب حدود ۵۷ سال بود که هم اکنون به ۷۴ تا ۷۶ سال افزایش یافته است.



رضا چمن سن امید به زندگی در استان کهگیلویه و بویراحمد را 75-74 سال عنوان کرد و گفت: خود مراقبتی و رعایت بهداشت فردی را می‌توان یکی از عوامل مهم در امید به زندگی افراد دانست.



وی به برخی از موفقیت‌های علوم پزشکی اشاره کرد و گفت:طی دوسال گذشته قریب به 80 خانه بهداشت در سطح استان ساخته یا مرمت گردیده است و همچنین تعداد دستگاههای ام ارا ای از یک دستگاه دولتی به سه دستگاه افزایش یافته است.



در ادامه این آئین با اهدای هدایایی از بهورزان نمونه شهرستان لنده تجلیل بعمل آمده است.




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: