« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۹۵۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴
به بهانه توزیع ناعادلانه اعتبار در استان؛
نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با توجه به توزیع ناعادلانه اعتبارات در کمیته برنامه ریزی استان کمیته برنامه ریزی کهگیلویه را به نشانه اعتراض ترک کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ عدل هاشمی پور در کمیته برنامه ریزی شهرستان کهگیلویه اعتبارات لحاظ شده برای این شهرستان را ناعادلانه دانست و خواستار تعطیلی کمیته برنامه ریزی از سوی فرماندار کهگیلویه شد که البته مورد موافقت فرماندار قرار نگرفت.

وی بیان کرد: حضور در این نشست به معنای تایید آن است و اگر هم اکنون کوتاه بیاییم و امضا کنیم به معنای آن است که همه چیز را پذیرفته ایم و این بی عدالتی ها برای همیشه ادامه خواهد داشت.

نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: متاسفانه مدیریت برنامه ریزی در استان شیوه خوبی برای توزیع اعتبارات به کار نبرده و حالا که این کمیته برگزار شده فرماندار به عنوان رییس کمیته می تواند هر تصمیمی بگیرد، اما من به عنوان نماینده نمی پذیرم و امضا نمی کنم.

هاشمی پور تصریح کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد باید باور کند که کهگیلویه چهار شهرستان دارد و تا وقتی به این باور نرسد محرومیت وجود خواهد داشت.

وی ادامه داد: بنده از همان اول روی تعیین شاخص هایی که توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برای اعتبارات لحاظ شده بود اعتراض داشتم و در نشستی با استاندار در خصوص این ابهامات و اعتبارات ناچیز کهگیلویه موضوع را شفاف سازی خواهم کرد.

نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بنده روی همه شاخصه ها نسبت به توزیع اعتبارات نفت و ماده 180 برای حوزه انتخابیه ام اعتراض دارم و اعتبارات ماده 180باید تعیین تکلیف و این موضوع را در سازمان مدیریت و برنامه ریزی پیگیری می کنم.

هاشمی پور تاکید کرد: فردا شب طی نشستی با حضور استاندار و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی،  توزیع ناعادلانه اعتبارات کهگیلویه را بررسی خواهیم کرد.

وی پروژه های زخمی با قدمت 10ساله را یادآور شد و اضافه کرد: جای تاسف است هنور در روستاهای دور افتاده دیشموک زنان برای تامین آب بشکه به دوش مسیر دو کیلومتری را طی می کنند.

به گزارش ایسنا، هاشمی پور با توجه به توزیع ناعادلانه اعتبارات به حوزه انتخابیه اش بعد از سخنان خود به نشانه اعتراض کمیته برنامه ریزی شهرستان کهگیلویه را ترک کرد./ایسنا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
مجتبی از لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
0
0
انصافا باید آقای هاشمی نماینده مردم راحمایت همه جانبه کردتا همانند قبل حق شهرستان لنده وامثال آن خودره نشود.اعتراضش منطقی وبجاست.من به نوبه خودم ازش تشکر میکنم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۶
0
0
درود بر سردار هاشمی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: