« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۹۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
یاداشت-مصطفی جوزانی
بحث آمدن یا نیامدن احمدی نژاد به کهگیلویه و بویراحمد نیست زیرا که وی چه در قامت مسئولیت باشد یا خیر ، همیشه گوش شنوایی بوده برای قشر مستضعف و در انتظار خدمت.سفری که از حق نگذریم ابتدا و اتمامش کابوسی برای هر مقام ارشد و اجرایی دولت در استانها است.
-پایگاه خبری آوای رودکوف-مصطفی جوزانی:چند ماه پیش بود که خبر سفر احمدی نژاد به استان، ذهنیت تمامی محافل مرتبط و غیر مرتبط را درگیر خود کرده بود.مابین این درگیری ذهنی که بر وجود اشخاص و عطش درونی رسانه ها غلبه می کرد، استاندار هم تهدید مآبانه خود را آماده جمع آوری حرف و حدیث هایی بعداز آن سفر احتمالی می کرد.

 ایشان با عصبانیتی که از دشمنی عمیق و قبلی جریان نومحافظه کار از احمدی نژاد وتفکر او حکایت داشت و نشان از حسادتی داشت که اذهان و رسانه ها را بیش از آنی که درگیر سفر رئیس جمهور قانونی و فعلی نماید، دغدغه مند سفر احتمالی احمدی نژاد و کاروان مهرورز به استان کرده بود،سفری که از حق نگذریم ابتدا و اتمامش کابوسی برای هر مقام ارشد و اجرایی دولت در استانها می باشد.
 
البته هیچ کس منتظر نمی ماند که استاندار محترم در آینده احتمالا چه دارند و چه خواهد گفتد ،دلیل آن هم اینکه به نوعی حرف و حدیث های سه ساله اخیر توسط دولتیان در تایید احمدی نژا  و راهی که این اواخر در پوشش گفتمان امام و رهبری در پیش گرفته،نبوده و نیست.
 
احمدی نژاد و تفکر وی در این چند ساله عجین شده با تهمت و تخریب رسانه ای!بنابراین موضع استاندار و بنای بگم بگم هایی که در رابطه با این سفر شاید احتمالی نهاده است، بی اهمیت و به اصطلاح محلی از اعراب ندارد ، پس واقعیت چیست؟

 اشاره شد که ذهنیت و دغدغه ای که این سالهای اخیر درگیر سفرها و شهرهای مقصد احمدی نژاد در پوشش عضو مجمع تشخیص و نه رئیس جمهور و کاروان مهرورز بوده است، بیش از آغوش بازی است که مردم با آن پذیرای روحانی و سفرهای هزینه بر و بی فایده وی هستند.

 بنابراین واقعیت؟ محبوبیتی است که در وقت مقتضی احمدی نژاد را شخصیتی پوپولیست و مردم را عقب مانده فکری خطاب می کند!!!، می باشد.

اما در رابطه با سفرها، ایجاد جبر و تحکمی که دولت نسبت به نهادهای زیر مجموعه چه در بحث میزبانی و ایجاد امنیت از آغاز تا به امروز داشته، خود به خود استاندار و جایگاه وی در طول زمان حضور احتمالی احمدی نژاد رسمیت خود را برای عموم مردم مشتاق وجریانات سیاسی میزبان از دست خواهد داد.

 بنابراین هر اظهارنظری از خادمی چه قبل و چه بعد از آن حضور، بیش از انتقادی رسانه ای در اردوگاه مخالفین فکری احمدی نژاد قلمداد نخواهد شد.

 حال سوالی که اینجا طرح می شود ونه تنها نیاز به پاسخ گویی استاندار دارد بلکه مجمع نمایندگان استان هم را با خود درگیر می کند، آمدن یا نیامدن احمدی نژاد نیست زیرا که وی چه در قامت مسئولیت باشد یا خیر ، همیشه گوش شنوایی بوده برای قشر مستضعف و در انتظار خدمت، بلکه پاسخی در ارتباط با سفر اخیر و تحمیلی(بخوانید تنها جهت رفع مسئولیت) دولت متبوع خویش بیابند!!
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
میرزایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
0
0
مامردم استان کهگیلویه وبویر احمد منتظرسفر دکتر احمدینژاد هستیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: