« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۸۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
در هفته دولت؛
فاز دوم پروژه احداث و اتصال راه لنده به پاتاوه به طول 2 و نیم کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 75 میلیارد ریال با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد کلنگ‌زنی شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ ظهر امروز با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی، فاز دوم پروژه احداث و اتصال جاده لنده به  پاتاوه به طول 2 و نیم کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 75 میلیارد ریال کلنگ‌زنی شد.

فرماندار لنده در این آئین با اشاره به مشکلات راه‌های ارتباطی شهرستان لنده گفت:این شهرستان به دلیل نداشتن راه اصلی از دریافت خدمات و بسیاری از امکانات و سرمایه‌گذاری‌ها  و منابع مهم این شهرستان محروم مانده است.



وی افزود : در سال گذشته پروژه احداث و اتصال راه لنده به راه اصلی پاتاوه با کلنگ‌زنی احداث پل ارتباطی به طول 90 متر و با اعتبار بیش از 20 میلیارد ریال آغاز شد اما متأسفانه تاکنون مطالبات پیمانکار به دلیل عدم تخصیص اعتبار در ردیف بودجه این پروژه پرداخت نشده و این پروژه روند و پیشرفت کندی داشته است.

فرماندار لنده در ادامه به درخواست مردم شهرستان لنده مبنی بر اتصال لنده به خوزستان اشاره کرد و افزود : با افتتاح و بهره‌برداری از این راه ارتباطی استان‌های اصفهان، تهران و ... بیش از 200 کیلومتر به خوزستان و بنادر جنوبی ایران نزدیک‌تر خواهند شد که این امر ضمن توسعه شهرستان به توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد نیز کمک شایان توجهی خواهد کرد.

همچنین امام جمعه لنده در سخنانی کوتاه  به مطالبات مردم از مسؤولان اشاره و گفت: خروج از انزوا و بن‌بست بستر ساز توسعه شهرستان لنده خواهد شد.

حجت‌الاسلام  محمودی‌اصل افزود :نبود راه ارتباطی مناسب از گذشته تاکنون باعث مهاجرت‌های بسیاری از این شهرستان به شهرستان‌های همجوار شده که امیدواریم با بهره‌برداری از فاز دوم و سوم این پروژه در آینده نزدیک ضمن جلوگیری از مهاجرت مردم شاهد توسعه و پیشرفت همه جانبه این شهرستان باشیم.



فدایی مدیرکل راه و شهرسازی استان هم در این مراسم گفت: بیش از 700هزار متر مکعب خاکبرداری و احداث چند دهنه پل در مسیر از جمله تعهدات فاز دوم احداث و اتصال جاده لنده به پاتاوه است که با اعتبار بالغ بر 75 میلیارد ریال اجرایی خواهد شد.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
حق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
0
0
مردم لنده از سردار هاشمی نماینده پر تلاش که این پروژه راپیگیری نمودند تشکر دارند۰خدا قوت سردار سازندگی
لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
0
0
هیچ وقت از بالای کسی تشکر نکن با شما هستم حق من هیچ وقت تشکر نمیکنم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: