« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۲
فرماندار لنده در آئین گرامیداشت روز خبرنگار؛
فرماندار لنده :خبرنگارانی موفق خواهند بود که در کار خود از جسارت، دقت، سرعت، ذوق و استعداد خوبی برخوردار باشند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ محمد مرادی فرماندار لنده در آئین تجلیل از خبرنگاران شهرستان لنده با تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه  گفت: 17 مرداد همزمان با شهادت محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران به دست گروه طالبان؛ از سوی سوی شورای فرهنگ عمومی به عنوان روز خبرنگار نامیده شده است که این روز هرساله گرامی داشته می شود .

فرماندار لنده  افزود: خبرنگاران واسطه بین مردم و مسئولین هستند و خبرنگاران باید پای دردل مردم باشند و این سخنان را به مسئولین انعکاس و پاسخ را به مردم ارائه دهند و در کنار این فعالیت ها نقد خوبی را داشته باشند و به نوعی بتوانند میان مسئولین و مردم آشتی برقرار کنند .

وی  ادامه داد: خبرنگارانی  موفق خواهند بود  که در کار خود از جسارت، دقت، سرعت، ذوق و استعداد خوبی برخوردار باشند.

مرادی اظهار کرد:خبرنگاران باید اخلاق رسانه ای زا مد نظر قرار دهند و نباید دچار احساسات شخصی شوند و دیدگاههای شخصی خود را با خبر آمیخته کنند.

محمد مرادی به سفر استانی رئیس جمهور و هیات دولت به استان اشاره کرد و افزود:مشکلات شهرستان را با کمک مسولین ادارات رصد و جمع بندی نموده ایم که البته عمده مشکلات ما در شهرستان لنده جاده ها و راههای ارتباطی می باشند که اهم این مشکلات در سفر نماینده محترم رئیس جمهور به شهرستان گزارش داده خواهد شد.

در این جلسه همچنین حجت الاسلام محمودی اصل امام جمعه لنده طی سخنانی با گرامیداشت هفته کرامت و روز خبرنگار گفت:علیرغم خدمات فراوانی که نظام جمهوری اسلامی در سطح استان ما داشته اما کهگیلویه و بویراحمد همچنان جزء مناطق کمتر توسعه یافته می باشد.

امام جمعه لنده به مشکلات جادها و محورهای ارتباطی در سطح شهرستانها و مناطق استان اشاره کرد و افزود متاسفانه مردم ما در بعضی محورها به شدت رنج می برند.

در  این مراسم از خبرنگاران لنده با اهداء لوح تقدیر تجلیل بعمل آمده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: