« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۹
من به تجربه ١٢ سال نمايندگي مجلس دريافته ام كه آفتي بزرگتر از اين بي عدالتي نانجيبانه گلوي انقلاب و نظام خونبار اسلامي را مي فشارد
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ دکتر مهدی کوچک زاده کانال رسمی خود نوشت:
مدتي است كه پرداخت حقوق هاي به اصطلاح نجومي به جمعي از غاصبان پست هاي مديريتي در كشور نقل همه محافل است و چپ و راست همه در مذمت و محكوميت آن سخن مي گويند ، دست مريزاد!

اما من به تجربه ١٢ سال نمايندگي مجلس دريافته ام كه آفتي بزرگتر از اين بي عدالتي نانجيبانه گلوي انقلاب و نظام خونبار اسلامي را مي فشارد كه با شما در ميان مي گذارم ، آفتي كه خيل عظيمي از جوانان لايق و با استعداد و موي سپيدكردگان نجيب و با تجربه را به گوشه ها رانده و در غم از دست رفتن ارزشهايي كه براي آن صدها گل نورسته پرپر شدند افسوس مي خورند !

و آن حاكم شدن "قوم و خويش سالاري" و "رفيق بازي" و "حزب گرايي" و "وابستگي به فلان قشر" و . . . به جاي "شايسته سالاري" در سپردن امور و مسئوليت ها به دست "نوكيسه ها" و "تازه از راه رسيده هاي شيفته قدرت و ثروت و پست" مي باشد.

بارها هر يك از ما موقع مطالبه دستمزد اضافه تر از حق آنهم در ازاي انجام وظيفه نامطلوب از سوي ارائه كننده يك خدمت (براي مثال خريد يك كالا و يا باز كردن لوله و يا سرويس حمل و نقل و يا شهريه مدرسه و تعمير خودرو و . .  )، زبان به اعتراض گشوده و يا در صورت اطلاع از بهاي هرچند به ظاهر اندك درخواستي براي يك خدمت قبل از ارائه آن ، به دليل عدم شايستگي ارائه دهنده آن ، منصرف شده ايم!
به عبارتي پرداخت مبلغ اندك به فرد ناشايسته را هم نجومي دانسته ايم.

آيا تا به حال هيچ مرجعي بررسي كرده است و يا ما با خودمان ارزيابي كرده ايم كه چند درصد از به اصطلاح مديران كشور بر اساس معيارهاي اصيل ، شايستگي  پستي كه اشغال كرده اند را دارند؟

به راستي همه دهداران و بخشداران و فرمانداران و استانداران و مديران جزء و كل و معاونان وزرا و روساي سازمانها و وزرا و خلاصه اين چند ده هزار نفر،  از سوي مقامات بالاترشان كه ظاهرا منتخب مردمند،  براساس شايستگي انتخاب شده اند؟ اگر پاسخ منفي است و انتخاب ها آلوده به معيارهاي قوم و خويشي و حزبي و قشري بوده است ، چرا در اعتراض به آن كسي آنطور كه در مورد فيش هاي حقوقي نجومي ، كه البته به همه چند هزار اشغال كنند پرداخت نميشود،  كسي فرياد نميزند؟
اين سوال مهمي است كه پاسخ آن خيلي ابهامات را برطرف مي كند!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: