« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۷
معاون توسعه مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: سه نمایندگی میراث فرهنگی در این استان به اداره تبدیل شدند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، سید جهانبخش احمدی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای هر چه بهتر خدمات‌دهی به مردم و کیفیت پاسخ‌گوی به مشکلات شهرستان‌ها و براساس تقاضای اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سه نمایندگی میراث فرهنگی استان به اداره تبدیل شدند.

معاون توسعه مدیریت اداره‌کل میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نمایندگی اداره میراث فرهنگی شهرستان‌های بویراحمد، گچساران و  کهگیلویه و بویراحمد به اداره تبدیل شدند.

وی با اشاره به اینکه در دولت تدبیر و امید به دنبال معرفی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های کهگیلویه و بویراحمد به کشور بودیم، افزود: تاکنون اقدامات خوبی در راستای معرفی استان کهگیلویه و بویراحمد توسط این اداره کل شده است.

این مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تعطیلات پیش رو گفت: همه دستگاه‌های استان همکاری بین بخشی برای استقبال از مسافران را داشته باشند.

احمدی خاطرنشان کرد: با توجه به پیش‌بینی حجم بالای ورود گردشگران به استان به خصوص در مناطق سردسیری کهگیلویه و بویراحمد دستگاه‌ها و ادارات میراث فرهنگی شهرستان‌ها برای تأمین امکانات و خدمات رفاهی مسافران آمادگی داشته باشند./فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: