« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۳۰۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۱
در کهگیلویه و بویراحمد،
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: اعضای بدن مادر ۳۹ ساله لنده‌ای به ۶ بیمار نیازمند عضو، زندگی دوباره بخشید.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ،پرویز یزدان‌پناه، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در جمع خبرنگاران از اهداء دوکلیه، کبد، پانکراس و قرنیه های بانوی 39 ساله به نام حوری جان عالیان از اهالی روستای مال شیخ شهرستان لنده به بیماران نیازمند خبر داد.

یزدانپناه با اشاره به اهدای اعضای مادر ۳۹ ساله که دارای ۴ فرزند دختر از جمله یک نوزاد ۱۰ ماهه است، اظهار کرد: مرحومه حوری جان عالیان از اهالی روستای مال شیخ شهرستان لنده به دلیل تومور مغزی دچار مرگ مغزی شد.

وی بیان کرد: پس از تائید مرگ مغزی بیمار توسط تیم پزشکی و با پیشنهاد واحد پیوند اعضا معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان و اعلام رضایت خانواده وی، گروه جراحی پیوند اعضای شیراز در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج حضور یافته و اعضای بدن مرحومه حوری جان عالیان برای پیوند به بیماران نیازمند به بیمارستان نمازی شیراز انتقال یافت .

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: دوکلیه، کبد، پانکراس و قرنیه‌های مرحومه عالیان برای پیوند به ۶ بیمار نیازمند پیوند عضو، جداسازی شد.

یزدان‌پناه با بیان اینکه مردم استان همواره از پیشگامان این عمل خداپسندانه بوده‌اند، اضافه کرد: از ابتدای سال‌جاری این چهارمین بیمار مرگ مغزی در دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد است که اعضای بدن وی به نیازمندان اهداء می‌شود.

وی ضمن ارج نهادن به این اقدام خیرخواهانه از خداوند متعال برای آن مرحومه علو درجات و برای خانواده ایشان صبر و شکیبایی مسئلت کردند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
سحر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۵
0
0
روحت شاد و یادت گرامی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: