« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۰
ناصر رضایی فرماندار کهگیلویه شد...



اوای دنا: با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، آئین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان کهگیلویه برگزار شد.
پیش از ظهر امروز مراسم تودیع فرماندار سابق و معارفه فرماندار جدید شهرستان کهگیلویه با حضور استاندار، معاون سیاسی و مسئولان استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد واحد دهدشت برگزار شد.
ابراهیم جعفری معاون فرماندار کهگیلویه در سخنانی ضمن خیر مقدم به همه شرکت کنندگان در این مراسم اظهار داشت:نصرت الله انصاری در طول 38ماه خدمت در فرمانداری دارای نکات برجسته مدیریتی از جمله ،مردم‌داری، تکریم ارباب رجوع، قانون‌مداری و پاسخگویی شفاف بوده است.
وی از استاندار بخاطر حسن انتخاب فردی جوان، فرهیخته، فرهنگی و کار آزموده برای تصدی فرمانداری کهگیلویه تشکر نموده است. در این جلسه همچنین استاندار کهگیلویه و بویراحمدطی سخنانی گفت: امروزه به برکت تعالیم اسلامی، انقلاب و خون شهیدان و ایثار‌گری ایثارگران و جانبازان عزیز خدمت به مردم ایران اسلامی در هر جایگاهی یک افتخار است و هر کس در هر مسئولیتی که انجام وظیفه می‌کند اگر بخواهد خودش را در دل مسئولان نظام جا کند یک فرمول دارد و فرمول آن هم خدمت صادقانه به مردم عزیز ایران اسلامی است.
نیکزاد با اشاره به ناکامی دشمن در جنگ نظامی به خاک کشور گفت: هنوز جنگ تمام نشده بلکه دشمن امروز از میدان دیگری به دنبال ضربه زدن به انقلاب و نظام است.
وی افزود: امروزه دشمن هدفش این است که نظام را ناکارآمد جلوه دهد تا از این طریق به نظام ضربه بزند و به همین خاطر هر روز یک توطئه جدید طراحی می‌کند.
نصرت الله انصاری از این پس بعنوان مدیرکل حراست تعزیرات حکومتی کشور انجام وظیفه خواهد نمود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: