« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۲۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۲
بعد از اینکه امام جمعه گچساران در نطقی هشدار دادندکه اگر مشکلات گچساران حل نشود برای جدایی گچساران از کهگیلویه و بویراحمد تلاش خواهد نمود این بار حزب موتلفه اسلامی و یکی از اعضای شورای اسلامی گچساران خواهان جدایی ....

به گزارش اوای دنا به نقل از ایلنا ،پس از بیان مشکلات فرهنگی، اجتماعی و معضل بیکاری جوانان شهرستان گچساران که با ابراز نگرانی فراوان توسط امام جمعه این شهر در خطبه دوم نماز جمعه هفته گذشته ایراد شد و وی اولتیماتومی به مسئولین استان نسبت به حل مشکلات شهر دادند، اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی شهرستان گچساران و جمعی از هواداران و اعضاء حزب به دیدار وی در منزلش رفتند.

" رحمانی اصل " دبیر حزب موتلفه گچساران به نمایندگی از جمع، آمادگی حزب و هوادارانش را برای همکاری در راستای حل مشکلات و رفع دغدغه های موجود شهر عنوان نمود.

وی گفت: گفتن مشکلات از سر «فان ذکری تنفع المومن» به این معناست که بیان دردها از سر دلسوزی بوده و به منافع شهر ختم می شود و کسی نباید از این گونه تذکرات نگران شود و برداشت غلط نماید و ما هم هباید دست در دست هم گذاشته تا برای رفع دغدغه ها گام برداریم.

وی افزود: دغدغه های اصلی مردم این شهر که بیکاری و معضلات فرهنگی می باشد با عنایت ویژه و بذل توجه و اعتبارات ویژه قابل حل است.

دبیر حزب موتلفه گچساران ادامه داد: من اطلاعاتی از چند اداره از جمله آموزش و پرورش، شرکت نفت، شهرداری و برخی جاهای دیگر دارم که لااقل در بخش های خدماتی نیازهای استخدامی وجود دارد که می توان با سماجت و توجیه مدیران و مسئولان به دنبال اخذ مجوزهای لازم در این زمینه بود تا گوشه ای هرچند کم از این مشکلات حل شود.

" حجه الاسلام و المسلمین سیدامین الله حجازی " امام جمعه گچساران نیز در این نشست از توجه گروه های مختلف مردمی به مشکلات شهر سپاسگزاری کرد و اظهارداشت: از اینکه این جمع احساس مسئولیت نموده و اعلام همکاری می کنند کمال تسکر را دارم و مایه دلگرمی حقیر است که با وحدت و همفکری بتوانیم در راستای رفع نگرانی های مردم گام برداریم.

وی گفت: اگر هر کسی در مدیریت خود به انجام وظایفش به نحو احسن ادامه دهد، و در مقابل مردم احساس مسئولیت کند، مشکلات برطرف می شود. من نه قصد کوچک شمردن کسی را دارم و نه قصد پروبال دادن به موضوعی را، بلکه تمام دغدغه ام به مشکلات مردم بویژه اشتغال جوانان بازمی گردد.

حجازی افزود: روزی که مسئولیت را پذیرفتم اعلام کردم من اهل کارم و از بی مسئولیتی بدم می آید و علاقه دارم انرژی ام را در راستای حل معضلات شهر مصروف نمایم اما این مهم بدون اعتبار و توجه مدیران ارشد به مقصد نمی رسد.

امام جمعه گچساران در خطبه های هفته گذشته نماز جمعه تاکید کرد اگر مشکلات کنونی این شهرستان از سوی مسوولان استانی حل نشود خواستار جدایی گچساران از کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.

" کوکب حاتمی " عضو شورای شهر گچساران هم بعد از امام جمعه این شهرستان خواستار جدایی گچساران از کهگیلویه و بویراحمد شده بود.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
1
1
بسمه تعالی
حالا که لنده شهرستان شدهدیگر ماندن یا رفتن گچساران مهم نیست
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: