« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۹۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
چرام
عئل هاشمی پور :در مورد ساخت اتاق برای هر خانوار عشایر توگبری پیگیری های خوب و امیدوارکننده ای انجام داده ام که به فضل الهی و کمک خیرین در آینده ای نزدیک به مرحله اجرا در می آیند.
پایگاه خبری آوای رودکوف، نماینده کهگیلویه ؛بهمئی ؛چرام و لنده در حاشیه بازدید از پروژه آبرسانی روستای توگبری گفت : خوشبختانه میزان پیشرفت فیزیکی این طرح آبرسانی قریب به 50 درصد است و بزودی مابقی لوله های مورد نیاز توسط خیّر تامین و جهت ادامه و تکمیل کار به اداره امورعشایری تحویل میگردد.


مهندس عدل هاشمی پور از پیگیری های صورت گرفته در خصوص برق رسانی توگبری ابراز رضایت کرد و افزود : از مجموعه اداره برق استان و شهرستان سپاسگزارم و در مورد ساخت اتاق برای هر خانوار عشایر توگبری پیگیری های خوب و امیدوارکننده ای  انجام داده ام که به فضل الهی و کمک خیرین در آینده ای نزدیک به مرحله اجرا در می آیند. رئیس کمیته گاز و پتروشیمی کمیسیون انرژی در ادامه  روند کاراحداث  ساخت بیمارستان و جاده چاسخار را ازنزدیک مشاهده کرد و اظهار داشت : امیدوارم و تلاش میکنم که این بیمارستان در زمانبندی تعریف شده به بهره برداری برسد .

آخرین برنامه کاری نماینده مردم در این بازدید ٬جاده چاسخار بود که سردار هاشمی از روند کار رضایت داشت و عنوان کرد :  ابتدای جاده نیاز به مرمت دارد که قیر آن تأمین است و اداره راه شهرستان کار ترمیم آن را انجام دهد .


 از مدیر کل امور عشایری می خواهم که عملیات تعریض و مهندسی جاده را انجام  و حذف نقاط حادثه خیز و پیچ های تند را محددا بررسی و در دستور کار قرار دهند  .

 نماینده مردم در پایان گقت : از حسن توجه وزیر محترم نفت و مجموعه امور عشایر شهرستان و استان تشکر میکنم .

 مدیر کل  امور عشایری و رئیس اداره امور عشایر شهرستان که نماینده مردم را در این سفر همراهی می کردند ضمن تشکر صمیمانه از همراهی و پیگیری مجدانه مهندس هاشمی ٬ آمادگی کامل خود را برای ادامه و به بهره برداری رسیدن این پروژه های در دست اقدام  اعلام نمودند .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: