« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۴۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۴
مدیرکل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی بازارچه فروش محصولات ویژه بانوان با ۲۹ غرفه در یاسوج خبرداد

 به گزارش سایت تحلیلی خبری آوای دنا  avayedena.com :

سیده‌زینب هاشمی، مدیرکل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 24 آبان در دیدار با زنان بی‌سرپرست تحت حمایت کمیته امداد استان، گفت: بازارچه ویژه فروش محصولات بانوان با 29 غرفه در یاسوج، راه‌اندازی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه اولویت تهیه دریافت غرفه‌ها، زنان سرپرست خانوار و دختران بالای 35 سال که در هیچ اداره و سازمانی شغلی ندارند، است و افزود:  تاکسی تلفنی ویژه بانوان، خیاطی، گلدوزی، کافی نت و کافی‌شاپ ویژه بانوان، غذای بیرن بر ویژه بانوان، صنایع دستی، گل فروشی، گیاهان دارویی و هر آن چه که محصول تولیدی زنان کارآفرین است در این غرفه ها عرضه می‌شود.
مدیرکل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بانوان استان از 20 آبان تا اول آذرماه می‌توانند برای دریافت غرفه به دفتر امور بانوان استانداری مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 07433222011تماس بگیرند، ابراز کرد: تولیدات زنان بند نسوان هم می تواند در یکی از غرفه ها برای فروش عرضه شوند.
هاشمی با بیان اینکه بازارچه با همکاری سازمان تعاون روستایی واقع در گلستان 10 ایجاد شده  و دارای انبار و سردخانه مجهز است، یادآور شد: نزدیکی به نیروی انتظامی و برقراری امنیت از مهمترین مزایای این بازارچه برای بانوان است.
بنا بر این گزارش، همچنین، سرافراز آوری، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کهگیللویه و بویراحمد نیز در این دیدار، گفت: اردویی خانوادگی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در تقویت اقتصاد مقاومتی و در راستای تحکیم بنیان خانوار زنان سرپرست خانوار تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام(ره) با شرکت 120 نفر از خانواده‌های سادات بی‌سرپرست برپا شده است.

 

ایکنا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: