« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۱
با اطمینان به توانمندی مجلس شورای اسلامی، توقع آن است که تکیه گاهی برای جناب آقای دکتر حسن روحانی باشد و افق های آینده روشنی را با اعتماد به دولت، تصویب قوانین راه گشا، نظارت همراه با همراهی و همدلی، ترسیم نمایید!

آوای دنا-الف-احمدی:
بسمه تعالی
مجلس در راس امور کشور است.

در چرخه زندگی بسیاری از توانمندیهای انسان علنی می شود. توانمندیهای ریز و درشت انسان در سه عرصه برجسته می شود:

1- عرصه قدرت  2- عرصه ثروت  3- عرصه منزلت اجتماعی

وجود مجلس شورای اسلامی اثبات افرادی توانمند، با تکیه بر منزلت اجتماعی در این عرصه است. ثمرات افراد دارای توانمندی (قدرت – ثروت – منزلت اجتماعی) به اشکال مختلف نمایان می شود. انسان توانمند این عرصه ها دارای حس مسئولیت پذیری و وسعت اندیشه فکر برای خدمت است.

سیاست گذاری – هدفمندی توانمند شدن جامعه کشور نیازمند هدف و راه های رسیدن به هدف است. که مجلس آن را برای کشور ترسیم می نماید.

آنچه در زمان حال، آینده و در تاریخ از توانمندی مجلس مورد قضاوت قرار می گیرد بررسی قانون و برنامه هایی است که مجلس از خود به یادگار گذاشته است بعد از 24 خرداد 92 در مرحله ای هستیم که در طی 8 سال گذشته از توانمندی مجلس که راس امور کشور است استفاده کامل نشده است. لازم است مجلس شورای اسلامی با تصویب قوانین و موضوعات مختلف و همکاری و همدلی با دیگر قوا برای حل مشکلات و تنگناها وارد میدان شود. دوره و زمانی که بیش از هر زمان دیگر محتاج راهنمایی های مجلس است.

آنطور که از ظواهر و شواهد بدست می آید مدیریت اجرایی کشور نیازمند اعتماد برای رفع نیازمندی های جامعه و آماده سازی کشور برای پیشرفت و تعالی است کابوس 8 سال گذشته متوقف شده است. دوران، دوران امیدوتدبیر و امید است. آرزوها و خواسته های آرمان های ملت برای اجراء در دولت جمع شده است و نیازمند به تدبیر مجلس است.

(تدبیر: سامان دادن امور به روش درست)

با اطمینان به توانمندی مجلس شورای اسلامی، توقع آن است که تکیه گاهی برای جناب آقای دکتر حسن روحانی باشد و افق های آینده روشنی را با اعتماد به دولت، تصویب قوانین راه گشا، نظارت همراه با همراهی و همدلی، ترسیم نمایید.

جامعه سرشار از امید است دوعلامت مهم که ازعلائم امید است به ما نشان می دهد امید در جامعه موج می زند.

امید یعنی: آرزو، یعنی هر کسی که آرزو یا آرزوهایی داشته باشد انسان دارای امید است.

امید یعنی: توقع داشتن از اموری که به نحوه احسن منجر به نتیجه شود با دو علامت

1- آرزو داشتن  2- توقع داشتن که آرزوهای ما تحقق عملی پیدا کند، امید تبلور عینی پیدا می کند.

آرزو های مردم در 24 خرداد 92 در دولت جمهوری اسلامی ایران – جناب آقای دکتر حسن روحانی جمع شده است. توقع آن است که: مجلس شورای اسلامی در راس امور کشور قرار دارد.

برای آرزوهایی که موجب تشکیل دولت جمهوری اسلامی ایران با قوه مجریه به ریاست جناب آقای دکتر حسن روحانی شده است با تصویب قوانین و هدف ها و راه های رسیدن به هدف برای تحقق عملی آرزوهای مردم در انتخابات 24 خرداد 92 همراه – همدل و هم کار با عدم دخالت در دیگر امور، تصویب قوانین و ترسیم راه برای رسیدن به افق بی انتهای آن آرزوها دولت را در این جهت هدایت و حمایت نماید.

امید آن است که مجلس شورای اسلامی با ورود قاطع در دوران تدبیر و امید راه را برای بدخواهان در آینده مسدود کند تا بهانه به دست کسانی نباشد که بگویند مجلس در راس امور نیست.


با امید به لطف خداوند بزرگ

الف . احمدی


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: