« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۴۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱
مدیرکل ورزش و جوانان خبر داد؛
مدیر کل ورزش وجوانان استان از افتتاح مجهزترین سالن پایگاه قهرمانی در جنوب کشور خبرداد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان ؛ جهانبخش ایزدپور  از افتتاح مجهزترین سالن پایگاه قهرمانی در جنوب کشور خبرداد.

ایزدپور در گفتگو با این پایگاه خبری ضمن تشکر وقدردانی از عنایت دکنر گودرزی وزیر ورزش و جوانان کشور ومعاونین وزارتخانه به توسعه زیر ساخت های ورزش استان گفت:استان مابا توجه به شرایط آب وهوایی وداشتن استعدادهای بالقوه قابلیتهای بسیار خوبی در بعد ورزش قهرمانی وهمگانی دارد.

وی  ادامه داد:ما برای داشتن ورزشکاران قابل همچون سامان پاکباز، طاهره آذرپیوندوشبنم بهشت که از افتخارات استان می باشند باید زیر ساختهای ورزشی را توسعه دهیم وبه ورزش قهرمانی توجه ویژه ای داشته باشیم .

مدیر کل ورزش و جوانان استان در ادامه از افتتاح مجهزترین سالن پایگاه قهرمانی جنوب کشور در مهرماه جاری در شهر یاسوج خبر داد و افزود :برای افتتاح ،تجهیز و تکمیل پایگاه قهرمانی استان مبلغ 200میلیون تومان از سوی وزارت ورزش و جوانان اختصاص یافته که این اتفاق بزرگ می تواند در جهت توسعه زیر ساخت ها و شناسایی بهتر و بیشتر قهرمانان و ملی پوشان کمک کند

مدیر ارشد استان از تعامل خوب وسازنده با روسای فدراسیونهای ورزشی برای توسعه ورزش قهرمانی وهمگانی خبردادو اظهار امید واری نمود با تکمیل و بهره برداری از این پایگاه قهرمانی زمینه رشد و شکوفایی و شناسایی استعداد های ورزشی مهیا خواهد شد.

ایزد پور به نقش آموزش و پرورش در شناسایی نخبگان ورزشی تاکید و خواستار تعامل بیشتر آموزش و پرورش و مربیان در شناسایی و حضور نخبگان ورزشی در پایگاه قهرمانی شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: