« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۲
آوای رودکوف گزارش می دهد؛
بارش‌های بهاری عصر امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت، باعث جاری شدن روان آب‌های سطحی در خیابان ها و معابر شهری و همچنین آبگرفتگی میدان مرکزی شهر دهدشت شده بود.

مشکل همیشگی آبگرفتگی میدان مرکزی شهر دهدشت در بارش‌ها

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از دهدشت، بارش‌های بهاری عصر امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت، باعث جاری شدن روان آب‌های سطحی در خیابان ها و معابر شهری و همچنین آبگرفتگی میدان مرکزی شهر دهدشت شده بود.

شدت بارش‌های عصر امروز و همچنین حجم روان‌آب‌ها آنچنان زیاد بود که باعث جاری شدن سیل در میدان مرکزی شهر دهدشت و کند شدن عبور و مرور خودروها و وسایل نقلیه شده و در چند مورد نیز باعث تصادف شده بود.

وضعیت توپوگرافی و مدل کاسه‌ای بودن میدان مرکزی شهر دهدشت در زمان بارش‌ها، شرایط را برای آبگرفتگی مناطقی از میدان امام حسین از جمله پاساژ‌ها و مغازه‌ها فراهم کرده و باوجود تکرار چندین ساله این معضل و وعده‌های همیشگی مسئولان شهرستان، باز هم این زخم کهنه التیام نیافته است.

اصلاح شیب جداول منتهی به میدان مرکزی و هدایت آب‌های سطحی به خارج از شهر طی سالهای گذشته راهکار همیشگی و کلامی مسئولان بوده و با اجرای پروژه هدایت روان آب‌های سطحی به سیل‌بند مرکزی آنچنان که لازم بود، کارساز و مؤثر نبوده و با کوچکترین بارندگی باز هم شاهد آبگرفتگی و غرق آبی شدن میدان مرکزی و خیابان‌های منتهی به آن هستیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: