« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۸۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵
امام جمعه لنده :اگر شعار مرگ بر آمریکا کارآمد نیست و اگر در عمل جواب نداده، پس چرا نظام سلطه در همین مذاکرات هسته ای به‌دنبال حذف یک شعار «بی‌اثر و بی‌عمل» است؟

پایگاه خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir،
حجت الاسلام کیانی اصل در جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت ایام الله دهه فجر شهرستان لنده با بیان اینکه :حکومت ما با شعار نه شرقی و نه غربی شکل گرفت افزود:مفهوم نه شرقی و نه غربی تنها یک شعار سیاسی نیست، بلکه همچنین مفهومی فرهنگی و استراتژیکی است که مقام رهبری تقریبا در کل عرصه های سیاسی و دولتی کشور ایران مطرح کرده است.

امام جمعه لنده اظهار داشت در طول این سالها همواره عنایات غیبی الهی و حضور حماسی مردم و رهبری پیامبر گونه امام و رهبر معظم انقلاب یار و یاور این نظام بوده و توانست این انقلاب را محکم نگه دارد.

ایشان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص برقراری رابطه با امریکا در حد مذاکرات بیان کرد:متاسفانه در بعضی جاها القاء کردند که شعار مرگ بر آمریکا بی تاثیر و باعث ایجاد تنش و اگر این شعار را ندهیم  آمریکا با ما دوست و مشکلات ما بهتر خواهد شد.

حجت الاسلام کیانی اصل با طرح این سوال که :راستی اگر شعار مرگ بر آمریکا کارآمد نیست و اگر در عمل جواب نداده، پس چرا نظام سلطه به‌دنبال حذف یک شعار «بی‌اثر و بی‌عمل» است؟ افزود بدون شک شعار مرگ بر آمریکا هیمنه و اقتدار نظام سلطه و در راس آمریکای جنایتکار را در هم شکست و باعث بیداری بسیاری از ملتهای دنیا شده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده در ادامه گفت:در همین دولت فعلی که به جد  مذاکرات هسته ای دنبال می شد آنها از پذیرش نماینده رسمی جمهوری اسلامی در سازمان ملل بدلیل حضور احتمالی وی در بحث گروگان گیری اوایل انقلاب و در جریان سفارت آمریکا خوداری نموده در حالیکه در آن زمان نیروهای امریکایی هیچگونه تلفاتی جانی و انسانی نداشته اند اما امریکا در طی این سالها و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اقدام به انواع توطئه ها به منظور به شکست کشاندن این نهضت عظیم اسلامی نموده؛ مانند کودتای نوژه، راه اندازی و مداخله در جنگ تحمیلی، مسدود نمودن دارایی های ایران، تحریم های متنوع اقتصادی، سیاسی، تکنولوژیکی و تلاش برای متوقف کردن پیشرفت های صلح آمیز هسته ای ایران و تروریسم خواندن ایران و نیز دخالت آشکار در حوادث داخلی ایران و حمایت های گسترده و آشکار از ضد انقلاب.

ایشان در ادامه خواهان حضور گسترده مردم و مسولان در برنامه های یوم الله دهه فجر انقلاب اسلامی شده اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: