« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۳
در آستانه کنگره ملی دو هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد
اجلاسیه سرداران و ۴۲۲شهید شهرستان کهگیلویه امشب ۱۰ اردیبهشت ماه در هوایی بهاری و در فضایی معنوی در دانشگاه آزاد اسلامی دهدشت برگزار شد.

گزارش تصویری آوای رودکوف از اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از دهدشت، اجلاسیه سرداران و ۴۲۲شهید شهرستان کهگیلویه امشب ۱۰ اردیبهشت ماه در هوایی بهاری و در فضایی معنوی در دانشگاه آزاد اسلامی دهدشت برگزار شد.

در شب برگزاری اجلاسیه سرداران و ۴۲۲شهید شهرستان کهگیلویه، خیابان منتهی به محل برگزاری این اجلاسیه حال و هوای دیگری داشت.

در محل ورودی مکان برگزاری اجلاسیه غرفه‌های متعددی برپا شده بود و بخشی از ادوات جنگی نیز در معرض دید عموم گذاشته شده بود.

ایجاد موکب‌های پذیرایی از مردم، برپایی نمایشگاه محصولات مختلف فرهنگی، برپایی ایستگاه های سلامت و استقبال چشمگیر مردم فضایی معنوی ترسیم کرده بود و همه چیز حال و هوای دیگری داشت.

حضور پرشور و بی‌شمار مردم و مسئولان استانی و شهرستانی در این اجلاسیه همگی نشان از ارادت قلبی و باور ایمانی به شهدا و آرمان‌های والای آنان داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: