« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸
یکی از جرائمی که در این استان به صورت یک معضل وجود دارد نزاع‌های دسته‌جمعی است که با برخوردهای ریشه‌ای و پیشگیرانه‌ای کاهش 22 درصدی داشته است

 به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir

رئیس‌ کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد  در  نشست شورای قضایی استان که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدکاظم بهرامی رئیس سازمان گفت: در حال حاضر امنیت کاملی در استان برقرار است

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا مزارعی افزود: یکی از جرائمی که در استان به صورت یک معضل وجود دارد نزاع‌های دسته‌جمعی است که از خردادماه امسال با برخوردهای ریشه‌ای و پیشگیرانه‌ای که شده، کاهش 22 درصدی این گونه نزاع‌ها را مشاهده می‌کنیم.

مزارعی بیان کرد: در طول این مدت تعداد سه قتل رخ داده که به سرعت مورد پیگیری قرار گرفته و اکنون یکی از آن‌ها یعنی قتل مربوط به شب قدر شهر یاسوج که در کمترین زمان ممکن حکم آن صادر شد در مرحله استیذان است.

وی به کاهش جرائم دیگر در استان اشاره و تبیین کرد: پیشگیری از وقوع جرم مهم‌ترین موضوعی است که دستگاه قضایی در استان به دنبال آن است تا بتوانیم با فرهنگ‌سازی جرائم را کاهش دهیم.

ایشان  از حضور فیزیکی همه ارکان قضایی استان در سطح شهرها و اماکن یاد کرد و گفت: همین حضور باعث شده تا بتوانیم در راستای برقراری امنیت حرکت کنیم.

این مسئول ارشد قضایی به برخی مشکلات در زمینه امکانات اشاره کرد و افزود: در حوزه عمرانی هر چند تلاش‌هایی صورت گرفته اما باز هم کمبودها محسوس است.

مزارعی در پایان یادآور شد: در زمینه مسکن کارکنان و موضوعات رفاهی کارکنان مشکلاتی داریم که امیدواریم برطرف شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: