« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۷۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۰
 صبح امروز استاندار و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار کردند

پایگاه تحلیلی خبری آوای رودکوف avayerodkof.ir

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، امروز صبح دکتر خادمی استاندار و دکتر دهبانی پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با دکتر جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار کردند.

در این دیدار که پیرامون مسائل مختلف فرهنگی و هنری استان و همچنین روند پیشرفت و اعتبار لازم برای پیشبرد تالار مرکزی یاسوج صورت گرفت،دکترخادمی استاندار استان گفت: فرهنگ مقوله هست که با توجه به نواحی مختلف
کشور باید برای توسعه آن کوشید . ایشان گفت: در دولت تدبیر و امید کارهای خوبی در حوزه فرهنگ و هنر صورت گرفته و شاهد نتایج و اثرات مثبت آن در استان هستیم.

دکتر خادمی در ادامه گفت: تالار مرکزی یاسوج از پروژه های بزرگ کشور در حوزه فرهنگ و هنر می باشد و نیاز به همدلی و مساعدت لازم جهت ادامه روند ساخت آن می باشد.

دکتر دهبانی پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در تکمیل سخنان دکتر خادمی گفت: با به بهره برداری رسیدن تالار مرکزی یاسوج  امکان پوشش کامل برنامه های فرهنگی و هنری استان از لحاظ زیر ساخت وجود دارد.

دکتر دهبانی پور گفت: نیاز ضروری و مبرم به اعتبار برای ادامه ساخت تالار مرکزی داریم، و همچنین از دکتر جنتی درخصوص رفاه و پاداش کارکنان درخواست مساعدت نمود و درپایان ایشان در مورد ساختمان اداره کل ارشاد که
در گلستان ١٥ نیمه کاره هست تقاضای کمک به این پروژه کرد.

دکتر جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از شنیدن صحبت های دکتر خادمی و دکتر دهبانی پور گفت: در دولت تدبیر و امید در استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه های خوبی اجرا شده هاست و سعی خواهیم کرد در سفر هیأت دولت که در
آینده ای نزدیک صورت می گیرد بودجه مناسبی جهت ادامه روند کار تالار مرکزی یاسوج که پروژه ای ملی است تخصیص دهیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: