« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۰
در آستانه برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان کهگیلویه انجام شد:
به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران و در آستانه برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان کهگیلویه جمعی از مسئولان منطقه با خانواده شهدای حومه غربی بخش دیشموک دیدار کردند.

تجلیل از خانواده شهدای حومه غربی دیشموک به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران + تصاویر

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از دهدشت، حجت‌الاسلام علی اکبر راوند در این آیین با بیان اینکه شهدا مظهر مقاومت، ایستادگی و عزت آفرینی هستند، اظهار کرد: هر وقت راه شهدا را ادامه دادیم به عزت و سربلندی رسیدیم و زمانی که از راه شهدا فاصله گرفتیم دچار خسران و مشکلات شدیم.

امام جمعه دیشموک با اشاره به اینکه تشکیل سپاه پاسداران در دوم اردیبهشت به فرمان امام خمینی (ره) تحفه‌ای الهی و برگرفته از هوشیاری و ذکاوت ذهن امام راحل بود، افزود: سپاه پاسداران مکتبی مبتنی بر آیات و احادیث الهی است که در دفاع از کیان اسلام و تمامیت ارضی ایران تا پای جان ایستادگی کردند و حماسه تاریخی و غرورآفرین وعده صادق نمونه‌ای از این ایثار و شهادت طلبی پاسداران بود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام محمد تقی (ع) در این آئین میثاق با آرمان‌های شهدا و تجلیل از خانواده‌های آنان را وظیفه ای همگانی عنوان کرد و گفت: میراث ماندگار شهدا در بین پاسداران انقلاب اسلامی شهادت طلبی و ولایت پذیری و دفاع از میهن تا پای جان است که ما بر این عهد خواهیم ایستاد و راه شهیدان را ادامه خواهیم داد.

سرگرد سجاد بهرامی با اشاره به اینکه اجلاسیه شهدای شهرستان کهگیلویه در تاریخ دهم اردیبهشت در محل دانشگاه آزاد اسلامی دهدشت برگزار می‌شود با دعوت از خانواده‌های شهدا برای حضور در این اجلاسیه و منور کردن مجلس به نور منور شهدا، تصریح کرد: این اجلاسیه در راستای برگزاری یادواره سرداران و شهدای استان که قرار است در مهرماه امسال برگزار شود و حضور خانواده‌های شهدا این اجلاسیه را حرمت و هیبتی دوچندان خواهد بخشید.

برپایه این گزارش، بخش دیشموک ۳۱ شهید والامقام و بیش از ۶۰۰ نفر آزاده، جانباز و ایثارگر در طول جنگ تحمیلی تقدیم ایران اسلامی کرد و در پایان این برنامه از خانواده‌های شهدا با اهداء لوح سپاس تجلیل شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: