« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۷
فرماندار دنا در پیامی فرارسیدن هفته سلامت را به مدافعان و تلاشگران عرصه سلامت تبریک گفت و از تلاش های شبانه روزی کادر درمان تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛فرماندار دنا در پیامی فرارسیدن هفته سلامت را به مدافعان و تلاشگران عرصه سلامت تبریک گفت و از تلاش های شبانه روزی کادر درمان تقدیر کرد.

در پیام پارسا شعبانی  آمده است:

هفته سلامت 1403 با شعار ««سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت»» نیز فرصت مغتنمی برای توجه به اهمیت و جایگاه مهم سلامت در تعالی و تحقق رشد پایدار با مشارکت مردم است. از این رو توجه ویژه ای به جایگاه و نقش خانواده در تحقق عدالت و رشد سلامت جامعه شده است.

بدون شک جامعه سالم، بستر ساز توسعه و رشد و شکوفائی کشور در تمامی زمینه هاست از این رو پس از پیروزی انقلاب اسلامی و بویژه در دولت مردمی و انقلابی سیزدهم ، اقدامات و برنامه های ارزنده ای در جهت بهبود و ارتقای  سلامت و افزایش امید به زندگی صورت گرفته است.

یکی از پرافتخارترین مجاهدت ها در حوزه بهداشت و درمان است که کارکنان شریف درمان در راه حفظ و ارتقای آن از هیچ تلاشی مضایقه نمی کنند.

اینجانب ضمن عرض خداقوت به مدافعان و تلاشگران عرصه سلامت استان کهگیلویه و بوبویراحمد و بویژه حوزه سلامت و درمان شهرستان دنا  و تقدیر از تلاش های شبانه روزی آنان، یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت استان را گرامی می دارم و از درگاه باری تعالی سلامت، توفیق و خدمتگزاری شایسته به مردم را برای همه آنان خواستارم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: