« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۶۲۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۹
در راستای دومین کنگره ملی ۲ هزار شهید استان؛
یادواره شهید «ولی برفی‌پور» نخستین شهید شهرستان در دفاع از آرمان‌های وطن پس از انقلاب که در عملیات مبارزه با کومله به شهادت رسید در کنار بقعه متبرکه امامزاده پهلوان (شهرستان کهگیلویه) برگزار شد.

برگزاری یادواره شهید «ولی برفی‌پور» نخستین شهید مدافع وطن شهرستان کهگیلویه در دهدشت + تصاویر

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از دهدشت، عبدالکریم عبودی با اشاره به برگزاری این یادواره، اظهار کرد: شهید والامقام "ولی برفی پور" پس از انقلاب در عملیات مبارزه با کومله به شهادت رسید.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه، افزود: این یادواره در راستای دومین کنگره ملی ۲ هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد و اجلاسیه ۴۲۴ شهید شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

وی، عنوان کرد: وظیفه سنگینی است که در مسیر شهدا گام برداریم و خداوند ان شاء الله به همه ما توفیق دهد که بتوانیم راه شهدا و راه امام شهدا را با راهبری مقام معظم رهبری ادامه دهیم.

عبودی ضمن تشکر از حضور پرشور مردم و مسئولین و همراهان در برگزاری این یادواره خاطرنشان کرد: یادواره شهید برفی پور، به همت کمیته رسانه و مجازی دومین کنگره ملی شهدا و با همکاری امام جمعه، ناحیه مقاومت بسیج، اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

بارش رحمت الهی در بیست و نهمین روز بهار حال و هوای خاصی به این محفل معنوی بخشید.

سرهنگ سید علی اصغر پوربهشت در این مراسم با اشاره به اینکه شهید برفی‌پور اولین شهید مدافع وطن کهگیلویه بعد از پیروزی انقلاب بوده است، گفت: پیش از این در یادواره‌هایی از قبیل یادواره ۴۸ شهید ارتش که با حضور مسئولان کشوری در گلزار شهدای دهدشت برگزار شده بود یاد و خاطره و رشادت این شهید گرامی داشته شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه افزود: ششم اردیبهشت امسال اجلاسیه شهدای ارتش در گچساارن برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهدا به یادواره نیاز ندارند، گفت: هر یادواره برای یادآوری آرمان‌های شهدا و بازخوانی فرهنگ ایثار و شهادت به خود ماست.

سید حمزه محقق‌زاده اقدام تنبیهی سپاه پاسداران را اقدامی مهم در دفاع از کیان میهن اسلامی خواند و افزود: هدف استکبار جنگ با اندیشه های انقلاب اسلامی است.

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: دشمن اهداف اقتصادی را با تحریم تحمیل می کند پشت سر این تحریم اما اندیشه‌ای است که به سمت فرهنگ اصیل ما تهاجم می کند.

وی ادامه داد: شهیدان در راه خدا جنگیدند درجه بالایی نزد پروردگار دارند از تمام داشته‌های خود گذشتند تا امروز سرافراز باشیم.

در پایان مردم و مسؤولین با حضور بر مزار شهید ولی برفی پور ضمن قرائت فاتحه، مرقد مطهر آن شهید را گلباران کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: