« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۱
در دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با فرماندار دنا:
در این نشست مشکلات مربوط به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حوزه‌های مختلف بررسی و جهت رفع آنها هم اندیشی و برنامه ریزی لازم صورت گرفت.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛در جلسه ای با حضور فرماندار  شهرستان دنا، مدیرکل  کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان استان و مسئول کانون پرورش فکری کودکان شهرستان  مشکلات این حوزه در محل فرمانداری شهرستان دنا مورد بررسی قرار گرفت.

مسائل و مشکلات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان دنا مورد بررسی قرار گرفت

فرماندار دنا در این نشست با بیان اینکه بخش زیادی از آسیب‌هایی که در جامعه وجود دارد به دلیل بی‌توجهی به نوجوانان بوده به همین خاطر فاصله بین مسائل اخلاقی، تربیتی و دینی دلیل بروز بسیاری از این آسیب‌هاست.

فرماندار دنا با اشاره به اینکه ارتباط نزدیک نسل جوان و نوجوان امروز با فضای مجازی، یک تهدید جدی برای این قشر است و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می تواند با تولید برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری، دینی و اخلاقی جایگزین خوبی برای این فضا ایجاد کند و از آسیب‌های ناشی از آن بکاهد.

پارسا شعبانی افزود:کانون پل ارتباطی بین خانواده، مدرسه،کودک و نوجوان و طبق فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام(ره) امید و آینده این کشور به دست کودکان و نوجوانان است که امروزه کانون پرورش فکری باید بستر رشد اخلاقی و تربیتی فرزندان ایران اسلامی را فراهم کند.

در این نشست مشکلات مربوط به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حوزه‌های مختلف بررسی و جهت رفع آنها هم اندیشی و برنامه ریزی لازم صورت گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: