« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۳
سیاسی؛
فرماندار دنا در پیامی شهادت مستشاران جمهوری اسلامی ایران در سوریه به دست رژیم صهیونیستی را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،فرماندار دنا در پیامی شهادت مستشاران جمهوری اسلامی ایران در سوریه به دست رژیم صهیونیستی را تسلیت گفت.

متن پیام پارسا شعبانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

شهادت سرداران سرافراز اسلام و یاوران امت اسلامی سرداران رشید مدافع حرم " سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی" و "سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی" از فرماندهان ، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و ۵ تن از افسران همراه آنان به دست رژیم پست صهیونیستی موجب تاثر و اندوه مردم شریف ایران اسلامی گردید.

پیام تسلیت فرماندار دنا به مناسبت شهادت جمعی از مستشاران نظامی ایران در سوریه

سرداران شهید یاضضردگاران دوران دفاع مقدس بوده که با اخلاصی کم نظیر و مجاهدتی شجاعانه در راه اعتلای اسلام و دفاع از قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) به دفاع از کیان این سرزمین الهی و امنیت مردم ایران پرداختند و به یاران شهیدشان پیوستند.

اینجانب شهادت دلیر مردان شجاع ملت را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عج)، فرمانده معظم کل قوا، حضرت آیت الله امام خامنه ای(مدظله العالی)، نیروهای مسلح و بویژه دلیمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ملت غیور و شجاع ایران اسلامی و بخصوص به خانواده های معزز و محترم این مجاهدان شهید تسلیت می گویم و علوّ درجات و پاداش الهی را برای آنان از خداوند متعال مسألت می کنم.

خدمتکار مردم
پارسا شعبانی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: