« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۵
ظهر امروز انجام گرفت:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد و مهندس راستا مدیرکل راه‌وشهرسازی و نیروهای هلال احمر از مزارع پرورش ماهی در روستاهای توت نده و کره از توابع شهرستان دنا به صورت میدانی بازدید نمود.

پایگاه خبری آوای رودکوف:رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد و مهندس راستا مدیرکل راه‌وشهرسازی و نیروهای هلال احمر از مزارع پرورش ماهی در روستاهای توت نده و کره از توابع شهرستان دنا به صورت میدانی بازدید نمود.

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، سید علی معتمدی پور، مهندس راستا و نیروهای هلال‌احمر به دنبال بارندگی های شدید، در روز ششم فروردین ماه ۱۴۰۳ از مزارع پرورش ماهی در روستاهای توت نده و کره بازدید کرد.

معتمدی پور هدف از این بازدید را پیگیری و انجام اقدامات لازم به منظور پیشگیری از وقوع صدمات بیشتر بیان کرد.

وی در این بازدید ضمن تاکید بر توصیه های لازم جهت کاهش خسارات احتمالی، از بهره برداران خواست به موارد اعلام شده از سوی کارشناسان جهاد کشاورزی عمل نمایند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در این بازدید بر تسریع روند تعیین خسارت بارندگیهای اخیر به بخش کشاورزی توسط کارشناسان این سازمان تاکید نمود.

همچنین معاون امور اقتصادی و برنامه ریزی سازمان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دنا و جمعی از بهره برداران و کارشناسان استانی و شهرستانی، معتمدی پور را در این بازدید همراهی می نمودند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: