« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۵
فرمانده انتظامی بهمئی خبر داد؛
فرمانده انتظامی بهمئی از دستگیری ۲ سارق و کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی در این شهرستان خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر سرقت ۲ دستگاه موتور سیکلت در سطح شهرستان بهمئی ، موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.

دستگیری ۲ سارق و کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی در بهمئی

سرهنگ‌ فرزین جمشیدی افزود: ماموران با انجام تحقیقات پلیسی گسترده، گشت زنی های هدفمند ۲ نفر سارق را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر و ۲ دستگاه موتور سیلکت مسروقه را از آنان کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و موتور سیکلت ها به پارکینگ منتقل شدند خاطر نشان کرد: پیشگیری از جرائم نیازمند عزم همگانی بوده و هدف پلیس از اجرای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی ، پیشگیری از قوع جرم ، مقابله با جرائم و از همه مهم تر جلب اعتماد عمومی شهروندان است و از مردم خواست هر گونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: