« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۷
با ارسال یاداشتی عنوان شد:
حسنعلی روغنی مدیر عامل شرکت شهد ناب یاسوج در پاسخ به خبر آوای رودکوف و جوابیه مستاجر شرکت توضیحاتی ارانه نمود.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ؛مدیر عامل شرکت شهد ناب یاسوج در پاسخ به خبر آوای رودکوف و جوابیه مستاجر شرکت توضیحاتی ارانه نمود.

در یاداشت حسنعلی روغنی آمده است:

در مورد درج خبری در مورد شرکت شهدناب یاسوج مبنی بر عدم پرداخت حقوق به کارگران شرکت و جوابیه مستاجر شرکت موارد ذیل جهت روشن شدن افکار عمومی و پرسنل شرکت جهت درج در آن رسانه اعلام میگردد:

واکنش مدیر عامل شرکت شهد ناب یاسوج به حواشی اخیر این شرکت

١- شرکت شهد ناب یاسوج کارخانه تولید کنسانتره میوه خود را در شهر یاسوج اجاره داده است و اطلاق سرمایه گذار درست نیست.

٢-در مورد موارد ذکر شده در خبر توسط مستاجر شواهد و مستندات در مورد حقوق کارگران و عدم پرداخت آن مشخص و نیازی به انکار مواردی اینچنینی نیست چون کاملا روشن است.

٣- در مورد عدم همکاری شرکت شهد ناب مستندات قانونی موجود است و بهتر است مستاجر محترم اینگونه مسائل را بیان نکند.

۴- مستاجر محترم اجاره بهای خود را طبق قرار داد که پرداخت بدهی‌های بانکی شرکت بود را انجام نداده است و به نظر فرار به جلو را در مورد عدم تامین سوخت وعدم همکاری را بهترین راهکار در این موقع دانسته است(مسئله از طریق قضایی در حال پیگیری است).

۵-عالیترین مقامات استان به خصوص جناب دکتر عسکری و رؤسای ادارات بی وقفه تلاشی غیر قابل باور در مدت راه اندازی آزمایشی را داشته اند ازجمله تخصیص و تامین حدود سیصد و پنجاه هزار لیتر گازوییل (فقط جهت روشن شدن موضوع این مقدار سوخت برای تولید ١٠٠٠ تا ١٢٠٠ تن کنسانتره م باشد در حالی که ١٧٠ تن تولید شده است البته مسئله در حال پیگیری است).

۶- اداره نظارت بر مواد غذایی و اداره استاندارد همکاری کامل را در تمام زمینه ها داشته اند و حتی در بعضی موارد خود پیگیر دائم بوده و هستند.

با احترام حسنعلی/ روغنی مدیر عامل شرکت شهد ناب یاسوج

 

بیشتر بخوانید:

اعتراض کارگران شرکت صنایع غذایی شهد ناب یاسوج به پرداخت نشدن حقوق

تکذیب و واکنش سرمايه گذار كارخانه شهدناب ياسوج به خبر اعتراض کارگران

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: