« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۸
ظهر امروز انجام شد:
معاون عمرانی استاندار از اقدامات انجام شده شهرداری یاسوج در ایام نوروز بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد از اقدامات نوروزی و مقابله با سیل در شهر یاسوج بازدید و به بررسی اقدامات صورت گرفته و ایراد توصیه‌های فنی در این خصوص پرداخت.

بازدید معاون عمرانی استاندار از اقدامات انجام شده شهرداری یاسوج در ایام نوروز

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به همراه شهردار یاسوج از برخی نقاط شهر یاسوج از جمله آبشار بازدید کرد.

علی محمد روستا در این بازدید گفت: با توجه به بارش‌های رحمت الهی چند روز اخیر و مشکلات پیش آمده در ورودی و مسیرهای آبشار شهرداری ياسوج ‌همکاری خوبی در بازگشایی معابر این مکان‌ تفریحی و پاکسازی از گل و لای جمع شده انجام‌ داده است.

وی همچنین بیان کرد: بازگشایی و مناسب سازی سریع محل‌های گردشگری قابل تقدیر است.

روستا با اشاره به اقدامات مطلوب انجام شده در ورودی‌های شهر یاسوج گفت: تغییرات در بلوارها و بخصوص بلوار شهید هرمزپور در ورودی شهر یاسوج شامل رنگ آمیزی و ساماندهی بلوار لازم بود که توسط شهرداری انجام گرفت.

روستا استقبال مناسب از مسافران در مرکز استان را بسیار مهم دانست و گفت: اقدامات صورت گرفته در پارک ها و فضای شهری کار خوبی بود که صورت گرفت.

معاون عمرانی استانداری همچنین ضمن بررسی امکانات زیرساختی، رفاهی و امنیتی آبشار تاکید کرد: به این موضوع باید توجه ویژه‌ای شود و همه امکانات جهت رفاه حال و آسایش مسافران فراهم شود.

وی ضمن تقدیر از مشارکت شهرداری و شهردار یاسوج گفت: همکاری های لازم را با شهرداری در جهت خدمت رسانی به مردم‌ انجام و از شهرداری‌های استان حمایت می‌کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: