« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۶
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد :
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: فضاسازی‌های شهری و امنیت جاده‌ای برای ماه مبارک رمضان و عید نوروز انجام گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، علی محمد روستا در جلسه شورای راهبردی تصادفات افزود: هماهنگی‌های لازم در زمینه پیشگیری از مخاطرات، فراهم کردن تمهیدات لازم در طرح استقبال ایمن از بهار و چهارشنبه آخر سال برنامه ریزی شده و استان در آمادگی کامل به سر می ‌برد.

کهگیلویه وبویراحمد آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است/توصیه های نورزی روستا به مدیران ادارات

روستا تصریح کرد: طرح استقبال ایمن مدیریت بحران از بهار در استان به خوبی اجرا شود واین طرح از هفته پایان اسفند ماه ۱۴۰۲ همزمان با آغاز سفرهای نوروزی شروع و تا نیمه دوم فروردین ماه ۱۴۰۳ ادامه دارد.

وی بیان کرد: هماهنگی‌های لازم در زمینه پیشگیری و فراهم کردن تمهیدات لازم در طرح استقبال ایمن از بهار و چهارشنبه آخر سال در همه شهرهای استان اجرایی و استان در آمادگی کامل به سر می ‌برد.    

معاون عمرانی استانداری عنوان کرد: امسال با تداخل بهار طبیعت با بهار قرآن باید آمادگی لازم را برای استقبال از مسافرین نوروزی داشته باشیم تا شاهد کاهش تصادفات نوروزی و تلفات ناشی از آن باشیم.

روستا با تاکید به اینکه شهرداری‌ ها محور خدمت ‌رسانی به مردم هستند بیان کرد: در حوزه مدیریت برون شهری هم ارزیابی عملکردی مدیریت تصادفات جاده‌ای توسط پلیس راه و اداره ‌کل راهداری با جدیت مورد توجه است. 

وی با اشاره به فعال ‌سازی ستاد اجرایی خدمات سفر از چندی قبل در استان، عنوان کرد: انتظار این است که دستگاه متولی در برگزاری طرح‌های نوروزی هماهنگی و همکاری خوبی داشته باشند.

معاون استاندار با بیان اینکه در طرح نوروزی موضوع کاهش تصادفات با جدیت دنبال می‌شود، افزود: کمیته‌های ۱۲ گانه ستاد خدمات سفر استان، هماهنگی لازم را با هم داشته باشند.

روستا گفت در طرح نوروزی، موضوع کاهش تصادفات با جدیت در دستورکار متولیان امر قرار گرفته است تا شاهد بروز حوادث تلخ در استان نباشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تصریح کرد: ناپایداری‌های احتمالی جوی در ایام نوروز باید به صورت مستمر و کامل به مردم و کاربران جاده ‌ای اطلاع رسانی شود و ستاد بحران برای هرگونه مخاطرات احتمالی در آمادگی کامل باشد.

وی عنوان کرد: آمادگی کامل برای استقبال از مسافران و افتخار خدمت رسانی به زائران امام زاده بی بی حکیمه (س) را در ایام نوروز مورد توجه جدی قرار داده ایم.

روستا ابراز داشت: شبکه بهداشت و درمان باید بازرسی و نظارت کافی بر بهداشت همه مناطق شهر و ورودی‌ها، نانوایی‌ها، غذا خوری‌ها، رستوران‌ ها، آب آشامیدنی و دیگر موارد با حضور کارشناسان و همکاری سایر دستگاه‌ های مرتبط انجام دهد.

معاون عمرانی استانداری تاکید کرد: شهرداری های استان باید نظافت و زیباسازی شهرها را با برنامه ریزی دقیق اجرا کنند. 

وی افزود: نیروهای امدادی، انتظامی، گردشگری و هلال احمر باید در نقاط مختلف محورهای مواصلاتی استان با برپایی چادرها و ایجاد ایستگاه های سیار و ثابت ارائه خدمات کرده و پاسخگو و راهنمای مسافران باشند.

روستا تاکید کرد که نمازخانه و مساجد بین راهی نظافت و برای مسافران آماده سازی شوند. 

معاون عمرانی بر اقدامات پیشگیرانه در حوزه شناسایی مخاطرات و بررسی نقاط ضعف حوزه خدمات رسانی برای استقرار مسافران و گردشگران در محیط های باز و داشتن سفری ایمن برای مردم در این ایام اشاره و تاکید کرد: لایروبی مسیل‌ها و رودخانه‌ها، بررسی و ایمن سازی مسیرها، پل‌ها و تقاطع ‌های آب گذر، رصد و پایش شبانه روزی مخاطرات از مهمترین موارد در زمینه پیشگیری است که حوزه بحران مدنظر داشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: