« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵
یاداشت از وحید حاج‌سعیدی؛
خیل لشکریان سلیمانی در «جمعه سرنوشت‌» بار دیگر ثابت کردند قدردان خون‌های به‌ناحق ریخته شهیدان همه عرصه‌های تاریخی این کهن سرزمین از شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی و ترور گرفته تا شهدای امنیت و مدافعان حرم و حریم و سلامت هستند...

پایگاه خبری آوای رودکوف-وحید حاج سعیدی:درایت و هوشمندی مردم در تجدید بنای خانه ملت و حضور مقتدرانه در پای صندوق‌های مردم‌سالاری یک‌بار دیگر توطئه‌های خائنانه دشمنان نظام را نقش بر آب کرد.

دیپلماسی حضور نقشه های دشمن را نقش بر آب کرد/شکر سلیمانی در «آدینه انتخاب»

روزهای آدینه در ایران یادآور خاطرات گران‌بها و گران‌سنگ تاریخی متعددی است که بی‌تردید می‌توان غنای اصالت و هویت ایران قوی و مقتدر را در این ایام به عیان مشاهده کرد.

آدینه‌های انتخاب، آدینه‌های اتحاد و همدلی، آدینه‌های دانایی، آدینه‌های مردم‌سالاری، آدینه‌های وطن‌پرستی و در یک‌کلام «آدینه‌های افتخار» بخشی از این هویت ملی و ایرانی - اسلامی محسوب می‌شوند که برای همیشه در تاریخ ثبت و ضبط خواهند شد.

بدون شک حضور گسترده مردم در تظاهرات بعد از نماز جمعه در اعلام انزجار از زیاده‌خواهی‌های مستکبران، حمایت از ستمدیدگان فلسطین در روز جهانی قدس، افتخارآفرینی‌های ایرانیان در صندوق‌های رأی در آدینه‌های انتخاب هیچ‌گاه از حافظه تاریخی جهانیان پاک نخواهد شد.

خیل لشکریان سلیمانی در «جمعه سرنوشت‌» بار دیگر ثابت کردند قدردان خون‌های به‌ناحق ریخته شهیدان همه عرصه‌های تاریخی این کهن سرزمین از شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی و ترور گرفته تا شهدای امنیت و مدافعان حرم و حریم و سلامت هستند و برای پاسداشت از هویت و تاریخ سرزمین مادری‌شان، با رأی‌های هوشمندانه خود‌، اقتدار خود را به دشمنان کمین کرده انسانیت و اخلاق دیکته نمودند؛ اما این‌همه داستان نیست و پایان رقابت به معنای نوبت خدمت است.

در آدینه‌ای که گذشت نیز یک‌بار دیگر ایرانیان همیشه آگاه، به دلسوزی‌های مکارانه برج عاج‌نشینان و معاندین نظام و کارشکنی‌های ایادی داخلی و خارجی وقعی ننهاده و بااراده‌ای پولادین شکوه مردم‌سالاری و میهن‌دوستی را به رخ جهانیان کشیدند و مثل همیشه پرشور و بانشاط، «انتخاب با حجت شرعی، اخلاقی و میهنی» را به «دیپلماسی باری به هر جهت» ترجیح دادند.

بر همین پیوست ایرانیان آگاه درراستای ترسیم آینده براساس آگاهی و شعور، هوشمندانه پای صندوق‌های رأی دوازدهمین پارلمان حضور یافتند و با تفویض وکالتی 1400 روزه، سرنوشت میهن خویش را به نمایندگان جدید سپردند. خیل لشکریان سلیمانی در «جمعه سرنوشت‌» بار دیگر ثابت کردند قدردان خون‌های به‌ناحق ریخته شهیدان همه عرصه‌های تاریخی این کهن سرزمین از شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی و ترور گرفته تا شهدای امنیت و مدافعان حرم و حریم و سلامت هستند و برای پاسداشت از هویت و تاریخ سرزمین مادری‌شان، با رأی‌های هوشمندانه خود‌، اقتدار خود را به دشمنان کمین کرده انسانیت و اخلاق دیکته نمودند؛ اما این‌همه داستان نیست و پایان رقابت به معنای نوبت خدمت است.

مردم در این پیچ تاریخی به شایستگی انجام‌وظیفه کردند و حال نوبت مسئولان است که برای گشودن گره‌های کور کشور به‌ویژه گره‌های اقتصادی تلاشی جدی و غیر نمایشی کنند و با همدلی سه قوه، آینده نظام و کشور را به‌سوی آرمان‌های مقدس پیش ببرند.

یادمان باشد گردآوری لشکر سلم و تور و خدم‌وحشم برای افتتاح روکش آسفالت یک خیابان و انتظار به‌جا آوردن قضای ذوق‌های ادانشده بابت پیش‌پاافتاده‌ترین خدمات، توهین به شعور مقدس این مردم است. این مردم با بصیرت و سلیمانی صفت را قدر بنهیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: