« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
سیاسی؛
نادر منتظریان درپیامی انتخاباب آیت الله سیدشرف الدین ملک حسینی، بعنوان منتخب مردم استان در مجلس خبرگان را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛نادر منتظریان درپیامی انتخاباب آیت الله سیدشرف الدین ملک حسینی، بعنوان منتخب مردم استان در مجلس خبرگان را تبریک گفت.

پیام تبریک نادر منتظریان به آیت الله سیدشرف الدین ملک حسینی، منتخب مردم استان در مجلس خبرگان

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب مستطاب، حضرت آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی (دامت برکاته)

با سلام و تحیات الهی

با صلوات بر محمد و آل محمد و با درود به روح مطهر امام خمینی (ره) که با انقلاب اسلامی حکومت اسلامی را به جهان هدیه کرد و با سلام به رهبر معظم انقلاب که مقتدرانه این انقلاب را به جهان و جهانیان معرفی کرد و با تقدیر و تجلیل از خانواده های معزز شهدایی که با نثار خون خود درخت انقلاب را آبیاری نمودند تا ما امروز وارث این گنجینه ارزشمند باشیم.

ضمن تقدیر و تشکر از حضور و مشارکت گسترده و پرشور مردم شریف استان و خلق حماسه‌ای دیگر، بدین‌وسیله صمیمانه‌ترین مراتب تبریک و شادباش خود را محضر حضرتعالی، فرزند عالم، مجاهد و دانشمند خوشنام و مردمی این استان به عنوان منتخب ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، با رای تاریخی مردم را تقدیم می نمایم.

 امیدواریم در ظل توجهات پروردگار و با اتکا به اعتماد مردم در مسیر خدمت‌گزاری به مردم شریف و تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و مؤید باشید.

با احترام

نادر منتظریان

۱۴/اسفند/۱۴۰۲

برچسب ها: آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: