« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۳۷۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۲
منتظریان در پاتاوه؛
چهارسال پیش در همین جا خدمت شما بودیم، خیلی از وعده‌ها و قول و قرار‌هایی که دادند را شنیدیم، ولی امروز هم که آمدیم پاتاوه همان پاتاوه ۴ سال پیش است، هیچ وعده‌ای عملی نشد، نماینده باید با کارنامه بیاید و از مردم خواسته داشته باشد، همه تلاش ما این است که با جهش تولید مشکلات اشتغال و معیشت مردم حل شود.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،نادر منتظریان امروز یکشنبه (۶ اسفندماه ۱۴۰۲) در نطق انتخاباتی خود در پاتاوه ضمن تسلیت به دو خانواده داغدار پاتاوه‌ای به دلیل فوت دو جوان گفت: ما امروز توفیق پیدا کردیم حضور مردم پاتاوه رسیدیم، از ورودی پاتاوه تا اینجا مورد استقبال مردم قرار گرفتیم، بنا داریم در عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی همراه با تحول و توسعه اقتصادی تغییر ایجاد کنیم.

منتظریان در پاتاوه: پاتاوه کلید طلایی انتخابات است / نماینده باید با کارنامه بیاید تا بتواند از مردم خواسته داشته باشد / بنای ما بر این است که پاتاوه در کمترین زمان ممکن به حق خود برسد / پاتاوه همان پاتاوه 4 سال پیش است، هیچ وعده ای عملی نشد

وی افزود: پاتاوه مرکز تصمیم‌گیری بزرگان دیروز، و زادگاه فرهیختگان امروز است، پاتاوه محل گذر جاده ترانزیت شمال به جنوب کشور است، و در کنار این جاده باید شرایطی فراهم کنیم به وسیله سرمایه‌گذاران بزرگ تولیدی را رونق دهیم تا اشتغال در همین بخش ایجاد شود.

پاتاوه کلید طلایی انتخابات است، برخی‌ها دیروز از پلکان همین مردم بالا رفتند، اگر به پشت سر خود نگاه می‌کردند، امروز مردم گلایه‌های کمتری داشتند. اگر به مرکز ثقل ایل تامرادی توجه می‌شد، امروز این اجتماع باعظمت شکل نمی‌گرفت و این اجتماع برای دیگری شکل می‌گرفت.

کسانی که در این جایگاه قرار می‌گیرند تباید به دنبال عوام فریبی باشند، با کلنگ زنی‌های بی‌حاصل اعتماد عمومی جلب نمی‌شود، بلکه اعتاماد مردم تنزل پیدا می‌کنند. نماینده باید بداند مردم بصیر و آگاه هستند، مردم ستون فقرات نظام هستند، هیچ کدام از ما حق نداریم با اعتماد عمومی مردم بازی کنیم، این مرزبندی‌های جغرافیایی نتیجه‌ای برای توسعه استان ما ندارد، همه ما عضو یک پیکر در بویراحمد واحد هستیم.

باید کاری کنیم که صدای جوانان ما شنیده شود، جوانان از آسیب‌های اجتماعی ر‌هایی پیدا کنند، ما با دغدغه‌های شما آشنا هستیم، اولویت اول ما دغدغه خانواده‌ها برای اشتغال جوانانشان هستیم. بخش پاتاوه و سادات محمودی و دیگر روستا این حق مسلم را دارند که در کمترین زمان ممکن تبدیل به شهرستان شود، باید زیرساخت‌های لازم فراهم شود.

کلنگ زنی‌های صوری برای زیرساخت‌های درمان، زیرساخت‌های ورزش که جنبه عوام فریبی دارند، سود و فایده‌ای ندارد. مردم سادات محمودی چند سال است که برای آب آشامیدنی، ولی چرا در این روز‌های آخر می‌خواهید این مشکل را حل کنید.

بنای ما بر این است که بخش پاتاوه در کمترین زمان ممکن به حق خود که شهرستان شدن است، برسد، به تبع شهرستان شدن پاتاوه، سادات محمودی نیز بخشداری را کسب خواهد کرد، قول می‌دهم گرفتاری‌های مردم برای آب و آشامیدنی در اولویت‌های اول ما است. باقی سخنان خود را در اجتماع عمومی روز چهارشنبه عنوان خواهم کرد

ان شاء الله روز جمعه نتیجه‌ای که موجب خوشحالی مردم باشد، رقم بخورد و در جشن شادی مردم شرکت کنیم، و عملاً بتوانیم کاری کنیم که خواسته‌های شما را به مرحله عمل برسانیم، ‌امیدوارم همه عزیزانی که در این همایش بزرگ شرکت کرده‌اند، زحماتشان جبران شود.

چهارسال پیش در همین جا خدمت شما بودیم، خیلی از وعده‌ها و قول و قرار‌هایی که دادند را شنیدیم، ولی امروز هم که آمدیم پاتاوه همان پاتاوه ۴ سال پیش است، هیچ وعده‌ای عملی نشد، نماینده باید با کارنامه بیاید تا بتواند از مردم خواسته داشته باشد، همه تلاش ما این است که با جهش تولید مشکلات اشتغال و معیشت مردم حل شود.

منتظریان در پاتاوه: پاتاوه کلید طلایی انتخابات است / نماینده باید با کارنامه بیاید تا بتواند از مردم خواسته داشته باشد / بنای ما بر این است که پاتاوه در کمترین زمان ممکن به حق خود برسد / پاتاوه همان پاتاوه 4 سال پیش است، هیچ وعده ای عملی نشد

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
Big boss
|
Canada
|
۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
0
1
کدوم کارنامه حاجی جان -
Big boss
|
Canada
|
۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
0
1
کدوم کارنامه حاجی جان -
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: