« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۳۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۶
عصر امروز با حضور سخنگوی دولت انجام شد؛
پل شهید طیب روستای موگر شهرستان لنده با حضور «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت ، «سید علی احمد زاده» استاندار ؛ فرماندار و مادر شهید طیب به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ عصر امروز پل شهید طیب روستای موگر شهرستان لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد، جمعه (۲۰ بهمن ۱۴۰۲) با حضور «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت ، «سید علی احمد زاده» استاندار ؛فرماندار  مادر شهید طیب به بهره برداری رسید.

بهادری جهرمی سخنگوی دولت در این مراسم ضمن اظهار خوشحالی از افتتاح و بهره برداری این پل گفت:خدا رو شکر که یکی از خدمات دولت در این منطقه انجام شده  و باعث خوشحالی مردم  و افتتاح آن به دست خواهر شهید شده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم اظهار داشت:بهار سال 1401 وقتی به این منطقه سفر کردم و وضعیت آب را دیدم و وضعیت عبور و مرور مردم را تصمیم گرفتیم که این پل را هر چه زودتر احداث کنیم.

احمدی زاده با اشاره به زندگینامه شهید طیب گفت: شهید طیب در زندگینامه خود وصیت کرده بود که او را در روستایش به خاک بسپارند تا به این واسطه باعث خدمت به مردم روستایم شود.

احمدزاده گفت: خدا رو شکر که امروز می بینیم مردم می توانند از روی این پل رد شوند و به وصیت شهید عمل شده است؛ جاده هم عملیات بازسازی آن مقداری انجام شده است ک در ادامه نیز انجام خواهد شد.

فرماندار لنده هم طی سخنانی گفت:این پل خواسته به حقی بود که سالها به جا مانده بود و حالا توسط دولت مردمی سیزدهم به ثمر نشست.

جلال دانش افزود:این منطقه از پتانسیلهای بالای گردشگری و کشاورزی برخوردار هست و باید از این پتانسیلها استفاده کرد.

وی با اشاره به ارامگاه شهید طیب گفت: قصد داریم اردوهای یک روزه بصیرتی، فرهنگی از،طرف بسیج اساتید،دانشجویی و دانش اموزی چهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کنار آرامگاه شهید طیب برگزار کنیم.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
رز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
0
0
بله وصیت شهیدی که پس ازچهل سال به انجام رسید اخه مگه نماینده ومسولین ازهمین منطقه نبودند یا رای کم داشتند واقعا که تاسف داره باز دم استاندارگرم با این کارش
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: