« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۲۸۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱
دولت سیزدهم و نقش بی بدیل یک مدیر:
فرح بخش : در حال رایزنی های مجدد هستیم جهت اختصاص جذب سهمیه بیشتر در آزمون کنکور سراسری در دانشگاه فرهنگیان هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوای رودکوف ؛مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی با تأیید این خبر، گفت: معلم به عنوان محوری‌ترین و مؤثرترین عنصر در آموزش‌ و پرورش، نقش اساسی در کیفیت و عدالت آموزشی دارد و تأمین معلمان توانمند و با انگیزه متناسب در یک محدوده کیفی از جمله شاخص‌های عدالت محوری نظام آموزشی محسوب می‌شود.

تلاش های مجدانه مسعود فرحبخش برای جذب معلم در شهرستان بهمئی نتیجه داد

مسعود فرح بخش افزود: با توجه به اینکه شهرستان بهمئی شهرستان استعدادها و منطقه نفت‌خیری است گفت: متاسفانه هر سال در آزمون سراسری سهمیه این شهرستان در دانشگاه فرهنگیان محدود و متناسب با نیاز و جمعیت دانش آموزی این شهرستان نبود و این سهمیه کم اعتراض و نارضایتی دانش آموزان و اولیا را در پی داشت.

وی ادامه داد: از روز اول کاری ام که به عنوان خادم مردم منصوب شدم تمام تلاش و توان خود را جهت ارتقا و افزایش سهمیه شهرستان بهمئی در کنکور سراسری و آزمون استخدامی آموزش و پرورش به کار بستم.

وی ادامه داد: از تمام مسیر ها و ظرفیت ها نهایت تلاش خود را انجام دادم تا سهمیه استخدامی بهمئی افزایش یابد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی بیان کرد: با تلاش و پیگیری های فراوان اینجانب و همکارانم در اداره شهرستان و رایزنی های فرماندار انقلابی ،مدیر کل محترم و نماینده شهرستانهای چهارگانه توانستیم سهمیه خوبی برای بهمئی جذب کنیم.

فرح بخش با بیان اینکه از سال گذشته تا کنون انقلابی در افزایش سهمیه استخدامی شد گفت: ۱۵۰ نفر ماده ۲۸ آموزگار،دبیری ، دانشگاه فرهنگیان ، هنر آموزی از طریق آزمون سراسری و آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش به شهرستان اختصاص پیدا کرد: خاطر نشان کرد: در امسال حدود ۳۹ نفر جذب خواهند شد.

سهمیه استخدامی آموزش و پرورش در بهمئی طی یک سال گذشته پیشرفت چشمگیری داشت.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی با اشاره به این آمار ادامه داد: سهمیه استخدامی آموزش و پرورش در بهمئی طی یک سال گذشته پیشرفت چشمگیری داشت.

وی با اشاره به جذب نیروی جدید از طریق آزمون سراسری آموزش و پرورش خبر داد و آنها را اعلام نمود و گفت: سهمیه شهرستان بهمئی شغل آموزگاری گفت:در مجموع22 نفر به تفکیک امسال از طریق آزمون جذب می شوند گفت: سهمیه آزاد:13نفر(8آقا، 5خانم)، سهمیه، ایثارگران 25 درصد: 6نفر( 3 آقا، 3 خانم )، سهمیه ایثارگران 5 درصد: 2 نفر (1 آقا ، 1خانم ) ، سهمیه معلولان: 1نفر خانم است.

وی با اشاره به سهمیه‌های دبیری-هنرآموز شهرستان بهمئی به تفکیک گفت: ، دبیر تربیت بدنی: آزاد1 مرد، دبیر معارف: آزاد 1مرد، دبیر ریاضی: آزاد 2 نفر (آقا1، خانم1) ، دبیر زبان انگلیسی: آزاد1مرد، دبیر ادبیات فارسی: آزاد 1زن ، دبیر عربی: آزاد1مرد ، دبیر علوم تجربی-شیمی: آزاد 1زن ، دبیر علوم تجربی- فیزیک :آزاد 1مرد ، دبیر علوم تجربی-زیست شناسی: آزاد 1مرد ، دبیر فرهنگ وهنر: آزاد 1مرد ، دبیر کار وفناوری: آزاد 2نفر (آقا1، خانم1) ، دبیرمطالعات اجتماعی: آزاد 1مرد ، هنر آموز مکانیک خودرو: آزاد 1مرد ، هنر آموز ، حسابداری: آزاد1زن ، هنرآموز ساختمان: آزاد 1 است.

فرح بخش در پایان گفت: در حال رایزنی های مجدد هستیم جهت اختصاص جذب سهمیه بیشتر در آزمون کنکور سراسری و در دانشگاه فرهنگیان هستیم.

گفته میشود : از بدو حضور آقای فرح بخش به عنوان مدیر آموزش و پرورش بهمئی تجهیزات و امکانات خوبی برای مدارس این شهرستان و در دیگر حوزه ها خیلی کار شده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

خبرنگار :سامان خوبی زاده

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
1
0
واقعا ک خوب ک کل کشور استخدام نجومی شذ
خادم
|
Germany
|
۱۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
1
0
حقیقتا آقای فرحبخش در نحوه ی خدمتگزاری از جمله اخذ سهمیه استخدامی عجوبه و نمونه بود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: