« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۶
در راستای دومین کنگره ملی شهدای استان و با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی،
نشست ستاد برنامه ریزی اجلاسیه شهدای شهرستان لنده با حضور مسولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوای رودکـــوف ؛عصر امروز نشست ستاد برنامه ریزی اجلاسیه شهدای شهرستان لنده با حضور مسولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

دراین نشست  که باحضور فرماندار شورای تامین واعضای شورای اداری مسولین کمیته ها ودبیران اجلاسیه شهرستانی و با حضور سرهنگ مثنوی و سرهنگ نجاتی وهیات همراه درمحل فرمانداری لنده برگزار گردید ؛فرمانده سپاه ناحیه لنده با تقدیر وتشکر ازهمراهی ادارات و نهادها وتشریح عملکرد کمیته و دبیران و مجموعه سپاه درشهرستان اظهار داشت:برگزاری جشن‌های میلاد ائمه معصومان (ع) و اجلاسیه شهدا با رویکرد فرهنگی و هنری و شیوه‌های جذاب می‌تواند در گستره وسیعی توطئه‌ها و تخریب‌های دشمنان به ویژه در اذعان جوانان و آینده سازان ایران اسلامی را خنثی کند.

سرهنگ روح الله ویسی هدف از برگزاری این رویداد مهم فرهنگی را، ترویج فرهنگ ایثار و آشناسازی جوانان با رشادت‌های رزمندگان و شهدا در دوران دفاع مقدس و قدردانی از شهدا داست.

درادامه این نشست سرهنگ مثنوی و سرهنگ نجاتی اهم وظایف ادارات وکمیته ها را تشریح و با بیان اینکه همه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلابی، مبلغان، بسیجیان و فعالان سیاسی و فرهنگی برای برگزاری هرچه باشکوه اجلاسیه تلاش کنند، ابراز داشتند: از هم اکنون در فضای حقیقی و مجازی، مردم به خصوص کودکان و نوجوانان و جوانان را می‌بایست با سیره و خصوصیات ارزشمند شهدا و رزمندگان اسلام آشنا کرد.

در ادامه این نشست  فرماندار  لنده یز به وحدت رویه وعزم واراده همه ادارات با مجموعه سپاه تاکید و اظهار داشت : زمینه و مقدمات هم اجلاسیه شهرستانی و هم کنگره استان از الان باید دردستورکارقراگیرد و همه باید پای کار باشند.

جلال دانش از وصیت نامه شهید به عنوان اولین گنجینه شهدا یاد کرد و گفت: نباید از ظرفیت خانواده شهدا و ابعاد مردمی آن غافل شد، باید در جلسات کمیته‌ها رزمندگان و خانواده شهدا را دعوت کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: