« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۱۶۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۶
سیاسی؛
سید محمد رهنما فعال سیاسی فرهنگی کهگیلویه از شورای نگهبان خواست داوری را بر عهده مردم بگذارند تا با شور و شعور و انگیزه هر چه بیشتر به فردی اصلح رای دهند.

به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از دهدشت، سید محمد رهنما فعال سیاسی و فرهنگی و سرباز نظام و انقلاب از متولیان امر انتخابات به ویژه شورای محترم نگهبان درخواست کرد با توجه به کارنامه درخشان سردار سرافراز حاج عدل هاشمی پور در بهارستان و نایب رئیسی کمیسیون مهم و کلیدی انرژی مجلس دهم، ایشان را تایید صلاحیت نمایند و داوری را به عهده مردم فهیم بگذارند.

درخواست فعال سیاسی فرهنگی کهگیلویه از شورای نگهبان ؛ داوری را بر عهده مردم بگذارید

در متن این پیام آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور پرشور مردم در انتخابات، وحدت ملی و انگیزه ملت ایران برای حضور در صحنه را نشان می‌دهد. ( مقام معظم رهبری)

وظیفه شرعی و قانونی متولی امور انتخابات از جمله هئیت نظارت و شورای نگهبان در راستای فرامین مقام معظم رهبری؛ ایجاد انگیزه، شور و نشاط در جامعه و مشارکت همگانی همه احاد ملت با سلایق مختلف در جهت انسجام ملی، وحدت ملی، ایجاد همبستگی مردم ایران عزیز است.

در این چند سال تحریم فلج کننده، فشار اقتصادی، بیکاری و ابرتورم افسار گسیخته، کمر مردم را شکسته و روز به روز سفره مردم کوچکتر شده و امید به زندگی در مردم کمتر شده است. حسب امر رهبر معظم انقلاب اسلامی تکلیف و وظیفه است و از آن جایی که وظیفه ملی و میهنی ماست که نسبت به وطن و سرزمین مادری و سرنوشت ملت و مردم ایجاد انگیزه، امید و نشاط در مردم به وجود آورده و همه مردم را جهت مشارکت در انتخابات و سرنوشت خودشان سهیم و قدرت انتخاب دهیم ولی در این راستا مسئولیت شما دوستان اجرایی، نظارتی، امنیتی و شورای نگهبان سنگین تر وخطیر تر است.

وظیفه شما فراهم نمودن ایجاد شور و انگیزه و قدرت رقابت با سلیقه‌های مختلف و ایجاد زمینه و بستر مناسب جهت مشارکت همگانی است. کسانی که چهار چوب نظام را قبول داشته و به قانون اساسی متعهد و تابع قوانین جمهوری اسلامی و التزام عملی به ولی فقیه دارند نه در شعار ؛ میبایست امکان شرکت در فضای رقابتی را داشته باشند.

و اما یکی از افرادی که در کهگیلویه بزرگ سالهای سال است که به عنوان سرباز وطن و رهبری در مناصب و مشاغل مختلف دین خود را به مردم و نظام‌ ادا نموده و آنچه خود شخصا دیده و مشهود است و از دیگر دوستانی که با ایشان از دوران پاسداری تا حال حشر و نشر داشته و دارند و از زبان آنان شنیده‌ام، ایشان را خادم صادق مردم و سرباز مطیع و محض ولایت، عاشق و علاقه مند به وطن و سرزمین مادری دانسته و این را در این مدت چهل وچهار سال در عمل نیز ثابت نمود.

ابتدای انقلاب در حالیکه وطن و سرزمین ما مورد تهاجم و تاخت و تاز نوکر سرسپرده شرق و غرب یعنی حزب بعث قرار گرفته بود، ایشان به ندای ولی فقیه زمان امام مسلمین لبیک گفته و لباس پاسداری به تن کرد، اسلحه به دست گرفت و وارد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد تا از ناموس و خاک وطن دفاع نماید و پس از دفاع مقدس که کشور نیاز به سازندگی و آبادانی داشت و در جاهای مختلف و مسئولیت های متعدد اجرایی در امر سازندگی و آبادانی این سرزمین مقدس، با لیاقت و شایستگی ارائه خدمت نمود.

بنده به عنوان یک سرباز وطن و مطیع رهبرم که در راه اسلام و سرزمینم هزینه و خون دادم و نوجوانی و جوانی خود را سپری و تمامأ در این راه صرف کردم سوالم این است؛ آیا کسی که چهل و چهار سال سرباز وطن و مطیع محض ولی و فرمانده کل قوا است و از دست ایشان و با امضای مبارک فرمانده کل قوا نشان و درجه سرداری گرفته و دوبار از سوی شورای نگهبان تایید صلاحیت گرفته و یک دوره نمایندگی مردم شریف کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی بوده و هنوز هم در این راه با همان روحیه بسیجی و جهادی دفاع مقدس، دلسوز اسلام، مردم و حافظ آرمانها و میراث امامین انقلاب به صورت شبانه روزی بوده و پاسخگوی مردم دیارش است و خود را از وابستگی‌های سیاسی و جناحی فارغ دانسته و بجز سربازی ملت و مطیع رهبری هیچ فکر و دغدغه ای نداشته چرا باید رد صلاحیت شود؟؟؟!!!

تا آنجایی که بنده مطلع هستم و اقشار مختلف مردم نیز می دانند ایشان دارای خدمات ارزنده‌ای در امور فرهنگی، مذهبی به ویژه در امور عام المنفعه در سطح کشور بخصوص در سطح چهار شهرستان کهگیلویه بزرگ، بخش‌ها و روستاهای تابعه کهگیلویه بزرگ بوده و هستند. سردار پاسدار عدل هاشمی پور در امر کمک‌های معیشتی و مساعدت‌های مالی به افراد نیازمند زبانزد عام و خاص است بخصوص در ایام کرونا که اکثر مسئولین و نمایندگان به خاطر ترس از مرگ و ترس از به خطر افتادن جان خودشان قریب دوسال قرنطینه بودند و خود را از مردم دور و پنهان می‌کردند اما سردار هاشمی با تمام وجود از نظر حضور در میان مردم و رسیدگی به مشکلات آنان و کمک به امرار معاش آنان همیشه پای کار بودند.

خدمات رسانی و تامین کمک هزینه های درمانی جهت مساعدت به اقشار مختلف مردم که مراجعه و یا به واسطه از ایشان درخواست داشتند و یا ایشان مطلع می‌شد هیچ گونه دریغی نداشت. در حوزه فرهنگی، ساخت چندین مسجد، حسینیه، مجموعه فرهنگی ورزشی و حتی کمک به بافت قدیم شهر دهدشت، در حوزه زیارتی و گردشگری کمک مالی و حتی مصالح ساختمانی به اماکن مذهبی و امام زادگان از جمله خدمات عمومی این چهره مردمی است.

در پایان حقیر به عنوان سرباز این سرزمین که از سیزده سالگی تاکنون پا به رکاب آرمانهای اسلام عزیز، میراث امامین انقلاب و مردم و در این مسیر هزینه شدم، اما به خاطر اسلام، مردم و رهبرم با افتخار هنوز به عهد خود وفادار بوده و هنوز هم پا به رکاب هستم از متولیان امر انتخابات علی الخصوص شورای محترم نگهبان، درخواست دارم با توجه به مطالب بالا و مستند به کارنامه درخشان چهار ساله سردار سرافراز حاج عدل هاشمی پور در بهارستان و نایب رئیسی کمیسیون مهم و کلیدی انرژی مجلس دهم، ایشان را تایید صلاحیت نمایند و داوری را به عهده مردم فهیم بگذارند تا با شور و شعور و انگیزه بهتر و بیشتر به فردی اصلح رای دهند و از سویی فضای انتخابات را برای مردم بخصوص جوانان شهرستان کهگیلویه واحد فراهم نمایند، ان شاءالله

سید محمد رهنما

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
امامقلی بردبار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
0
0
متاسفانه در این دوره زمانه صدای پای مفسد شبیه صدای پای صاحبخانه است، انسان های وارسته، انقلابی، خادم مردم رو با کارشکنی رد صلاحیت میکنند و در کمال وقاحت، افراد دونبش رو تایید میکنند. اگر خدا بخواهد حاج عدل با تایید صلاحیتش سربلند به صحنه برمیگردد...ان شاء الله
خواهری بدون نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
0
0
خدا لعنت کنه به کس یا کسانی که تهمت و افترا میزنن و با خرابکاری و فتنه انگیزی دنبال بدبختی مردم هستند و همانند یهودیان برادر خود را زخمی میکنند. به کوری چشمانتان حاجی عدل با تاییدیه در دست به دهدشت می آید و انتخابات پرشوری را در پیش خواهیم داشت.
بردبار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
0
0
سید رهنمــــــا یک حامی واقعی از طایفه سادات امامزاده نورالدین است و همیشه طرفدار حاج عدل بوده... چطور بقیه کاندیدها حمایت این همه حامی قدرتمند و صاحب نفوذ رو نمی بینن و انتظار دارن رای بیارن؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: