« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷
استاندار در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه باشت:
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: باشت مشکلات فراوانی دارد که تلاش می‌کنیم بخشی از آنها را رفع کنیم.

 به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،سید علی احمدزاده در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان باشت با بیان اینکه فرزند این شهرستان هستم و مردم این شهرستان را نیز دوست دارم اظهار کرد: مردم شهرستان باشت مردمی متدین هستند و شهدای زیادی تقدیم کردند مردم عرق دینی و پایبندی مذهبی زیادی دارند و جز وفادارترین‌ها به نظام و انقلاب هستند.

 استاندار در ادامه اظهارات خود گفت: عده زیادی از مدیران استانی امروز به شهرستان باشت آمدند تا مشکلات مردم را بشنوند و تا آنجا که می‌توانند برطرف کنند اما همه مشکلات مردم را نمی‌توان در چنین برنامه‌هایی برطرف کرد.

نرخ بیکاری کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم کاهش یافت

 احمدزاده در ادامه اظهارات خود در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان باشت گفت: وقتی مردم چنین مراجعه می‌کنند و تعداد مراجعه کنندگان در میز خدمت این چنین زیاد است یعنی مشکل وجود دارد و مردم مشکلات زیادی دارند که باید این مشکلات شنیده شود تا بتوانیم آنها را برطرف کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه شرمنده مردم و خانواده‌های باشتی هستم افزود: مشکلات اشتغال فرزندان شما فقط مربوط به این شهرستان نیست در کل کشور و در استان مشکل بیکاری داریم.

استاندار در ادامه با بیان اینکه وقتی دولت سیزدهم شروع به کار کرد نرخ بیکاری در این استان ۱۱.۲ درصد بود افزود: اما با اقدامات انجام شده اکنون نرخ بیکاری در استان کهگیلویه و بویراحمد ۷ درصد هست هرچند که همین نرخ هم بالاست و باید تلاش کنیم تا نرخ بیکاری کاهش پیدا کند.

وی در ادامه با بیان اینکه با راه‌اندازی پلیمر و پتروشیمی گچساران به دنبال کلنگ زنی پتروپالایشگاه این شهرستان هستیم افزود در صورتی که پترو پالایشگاه اجرایی شود چهار هزار نفر اشتغال زایی ایجاد می‌کند همچنین با راه‌اندازی پتروشیمی چرام و میدان گازی مختار تعداد زیادی از فرزندان استان مشغول به کار خواهند شد.

 وی در ادامه با بیان اینکه همه بیکاری را نمی‌توان با کارهای دولتی و پشت میز نشینی برطرف کرد افزود: می‌توانیم برای اشتغال زایی تسهیلات در اختیار فرزندان شما قرار دهیم اما شاید نتوانیم برای رفع گره‌های زندگی شما پولی در اختیارتان قرار دهیم چرا که برای خیلی از کارها اعتباراتی وجود ندارد.

وی افزود: اما به هر حال همه مدیران در حال تلاش هستند و نهضت خدمت در استان ادامه دارد تا بتوانیم بر مشکلات فائق آییم.

 

خبرنگار؛ مهرشاد سلطانی 

برچسب ها: آوای رودکوف
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: